اخبار داغ

مدیر کمیته امداد شهرستان کامیاران اعلام کرد:

پرداخت ۴۶۴ میلیون تومان هزینه درمانی و بهداشتی مددجویان کامیارانی

پرداخت ۴۶۴ میلیون تومان هزینه درمانی و بهداشتی مددجویان کامیارانی
مدیر کمیته امداد گفت: : از ابتدای سال جاری تاکنون مبلغ ۳۴۳ میلیون تومان بابت حق بیمه تامین اجتماعی ۳۹۵ نفراز مددجویان کمیته امداد پرداخت شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شاهوخبر؛ مدیر کمیته امداد شهرستان کامیاران از پرداخت حق بیمه 395 نفر از مددجویان این نهاد عمومی در طی سال جاری خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  شاهوخبر,

مرتضی پویا صبح امروز پنج شنبه در گفت وگو با خبرنگار ما دراین باره اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون مبلغ 343 میلیون تومان بابت حق بیمه تامین اجتماعی 395 نفراز مددجویان کمیته امداد پرداخت شده است.

,

وی همچنین از پرداخت هزینه درمانی مددجویان خبر داد و بیان داشت: در همین ایام مبلغ 80 میلیون تومان بابت هزینه درمانی 323 نفر مددجو پرداخت شده است.

,

مدیر کمیته امداد به مداوای کودکان زیر 6 سال نیز اشاره نمود و بیان داشت: اگر خانواده های تحت پوشش کمیته توانایی درمان بیماری کودکان خود را نداشته باشند و یا به خدمات بهداشتی نیاز داشته باشند، از طریق این نهاد، کمک های درمانی و پزشکی در اختیار آنها قرار می گیرد.

,

پویا اضافه کرد: براین مبنا 410 کودک زیر 6 سال و با هزینه ای بالغ بر 41 میلیون تومان تحت مداوای پزشکی قرار گرفته اند و نیز خدمات بهداشتی مورد نیاز در اختیار آنان قرار گرفته است.

,

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) کامیاران در پایان این گفت وگو بر تداوم کمک رسانی و حمایت از اقشار ضعیف جامعه تاکید کرد و عنوان داشت: فلسفه تشکیل نهاد کمیته امداد همیاری، کمک و حمایت از قشر ضعیف جامعه بوده و هست و این نهاد در کامیاران با استفاده از حمایت های خیرین و اعتباراتی که در طول سال دریافت می نماید، در خدمت قشر آسیب پذیر جامعه است.

,

انتهای پیام/الف

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه