اخبار داغ

پس از مدت ها انتظار مردم و خسارات مالی و جانی بسیار؛

تکمیل جاده خمین - محلات تامین اعتبار شد/ مردم منتظر عملیاتی شدن پروژه هستند

تکمیل جاده خمین - محلات تامین اعتبار شد/ مردم منتظر عملیاتی شدن پروژه هستند
سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان خمین گفت: برای عملیات راهسازی به ۶۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز داشتیم که تامین اعتبار شده است تا قبل از عید نوروز عملیات اجرایی این پروژه شروع می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد انصاری سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان خمین در گفتگو با خبرنگار خمین نیوز با اشاره به تکمیل پروژه دو بانده شدن خمین – محلات گفت: اقدامات لازم به منظور ارزیابی و احداث باند دوم در محدوده روستاهای میشیجان و ورآباد انجام و با پیمانکار نیز قرارداد بسته شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خمین نیوز,

وی افزود: برای عملیات راهسازی به ۶۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز داشتیم که تامین اعتبار شده و پیمانکار مشغول نقشه برداری است، تجهیزات در محل پیاده سازی شده و تا قبل از عید نوروز عملیات اجرایی این پروژه شروع می‌شود.

,

انصاری ادامه داد: با توجه به مشکلاتی که برای تملک اراضی وجود داشت، فعلا عملیات اجرایی جاده در دست اقدام قرار می‌گیرد و تملک اراضی انجام نمی شود و حد فاصل بین اراضی به عرض ۲۰ متر برای جاده در نظر گرفته شده است.

,

وی افزود:عملیات اجرایی این پروژه قبل از عید آغاز می شود و تکمیل این پروژه حداقل یکسال به طول می‌انجامد.

,

 جاده خمین – محلات چند سالی است که علی رغم قول‌های مسئولین به طور کامل تکمیل نشده و مشکل برخی از روستاهای این مسیر از جمله میشیجان و ورآباد هنوز حل نشده است.

,

با توجه به اینکه جاده های شهرستان خمین به عنوان شاهراهی برای دستیابی و سفر به شهرستانهای دیگر محسوب می شود اما  تنها جاه اراک – خمین پس از چندین سال و خسارت‌های مالی و جانی امسال تکمیل شد ولی جاده‌های خمین- الیگودرز، خمین- محلات تکمیل نشده است، این در حالی است که زمان نزدیک سفر رئیس جمهور در آبان ماه به استان مرکزی، تعدادی از معاونین وزیر راه از این جاده‌ها بازدید کردند اما دردی از مردم این شهرستان دوا نشد.

,

جاده خمین- محلات هر ساله شاهد چندین تصادف است که برخی از آنها منجر به فوت افراد شده است و با اعتراض مردم همراه بوده و حتی در برخی از موارد این جاده توسط مردم بسته شده است اما باز هم تاثیری نداشته و تنها قول مسئولین را به همراه داشته است.

,

, ,

مدتی پیش نوجوانی از روستای میشیجان بر اثر تصادف کشته شد و جاده توسط مردم این روستا به نشانه اعتراض بسته شد، در نهایت ایجاد دست اندازهای غیر استاندارد که بعد از آن منجر به تصادفات بیشتر شد، تدبیر مسئولین برای مرحم گذاشتن بر دل این مردم بود ( لینک خبر) .

, لینک خبر,

عباسی یکی از اهالی این روستا گفت:ایجاد این سرعت گیرها تنها حوادث جانی را کاهش داده است اما از نظر خسارات مالی تا کنون چندین تصادف رخ داده است.

,

, ,

وی افزود: تا کنون در طی این چند سال برای این جاده تصمیم خاصی گرفته نشده است و تنها در حد حرف بوده نه عمل.

,

عباسی ادامه داد: باید هزینه خانه هایی که قرار است برای تعریض جاده خراب شوند، پرداخت شود تا صاحبان آنها بتوانند خانه دیگری تهیه کنند.

,

, ,

یکی از رانندگان عبوری از این جاده گفت: در طول روز حدود هفت الی هشت بار از این جاده عبور می‌کنم و به دلیل دست اندازهای غیراستاندارد و آسفالت نامناسب ماشینم آسیب دیده است.

,

به گفته یکی از اهالی این روستا هنوز اقدام خاصی صورت نگرفته و تنها چندین بار عکس برداری از جاده انجام شده است ولی هنوز از عملیات اجرایی این پروژه خبری نیست.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه