اخبار داغ

نخستین نمایشگاه گروهی عکاسان در بانه افتتاح شد

نخستین نمایشگاه  گروهی عکاسان در بانه  افتتاح شد
نخستین نمایشگاه عکس گروهی عکاسان با عنوان" سر آغاز دیدن" در مجتمع تجاری آفتاب درخشان بانه گشایش یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  آرباباخبر، عصر روز چهارشنبه، نخستین نمایشگاه عکاسی گروهی با عنوان" سر آغاز دیدن" در محل مجتمع تجاری آفتاب درخشان بانه گشایش یافت.

ابراهیم علیپور از عکاسان نام آور  بانه ای و  دبیر برگزاری این نمایشگاه  در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در گفت وگو با خبرنگار آرباباخبر؛ اظهار داشت گفت: این نمایشگاه مجموعه ای از آثار برگزیده 26 عکاس بانه ای است که امروز طی برگزاری آیینی در این مکان رونمایی و افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرباباخبر، ,
,
, آرباباخبر,

وی با بیان اینکه حدود 40 اثر از عکاسان بانه ای در این نمایشگاه در معرض دید علاقمندان  قرار گرفته است افزود: این تعداد آثار از بین 400 اثر ارسالی برگزیده  و  انتخاب شده است.

علیپور تصریح کرد: عکس های این نماشگاه با موضوعات آزاد و بیشتر با مضامین طبیعت می باشد که  همه در سایز 70×50 با چاپ دیجیتالی تهیه و در معرض دید هنر دوستان و بویژه علاقمندان حرفه عکاسی قرار گرفته است.

وی  با اشاره به مکان برپایی نمایشگاه نیز گفت:با توجه به اینکه همه نمایشگاه هایی که تاکنون در شهرستان بانه برپا شده است همه در نگارخانه ارشاد بوده  ما تصمیم گرفتیم این بار با یک سنت شکنی محل برگزاری این نمایشگاه را تغییر داده و در یک مکان عمومی تر که از اقشار مختلف در آن رفت و آمد دارند این نمایشگاه را راه  اندازی کنیم.

,
,
,
,
,


ابراهیم علیپور، با اشاره به مدت زمان این نمایشگاه گفت:  نمایشگاه عکس گروهی "سر آغاز دیدن" از چهارم تا هیجدهم اسفند ماه در مجتمع تجاری آفتاب درخشان بانه برپا است و علاقمندان می توانند هر روز از ساعت 9 صبح تا هشت شب از نمایشگاه بازدید کنند و آثا مورد علاقه خود را خریداری کند.

علیپور  یکی از هنرمندان عکاس بانه ای است که آثارش در چندین نمایشگاه بین المللی در عکس شرکت کرده که تازه ترین افتخارات و مقام های ایشان کسب، مدال طلای انجمن عکاسان  آمریکا از کشور اسلوینی و نفر اول عکس فتو استروم می باشد.

گفتنی است که در این نمایشگاه آثار عکاسان بانه ای از جمله مژگان مرادیان، سروه کاویان، فرید صالحپور، ناصر کانی، هیمن احمدی، زانیار نویدی، سریوه کریمی، رضا سوری، سمیه احمدپور، هدایت مصطفایی، ناصر کریمی، سامان پایبندی، عبدالرحمان محمودزاده، پروین اسراری، نیاز عبدی، نیکا حسن زاده، هیمن ابراهیمی، بیستون صدیقی، هیمن رحیمی، سعدالله مولودی، اسعد خالدی، فرزین حسینی، عادل کریمی، جمال محمودی، ژینو قبادی و امید محمدی در معرض دید علاقه‌ مندان قرار گرفت.

,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه