اخبار داغ

جوابیه مدیرجهاد کشاورزی به اظهارات خود درباره مردم کاکان؛

جوابیه آقای مدیر بعد از توهین به اهالی روستای کاکان

جوابیه آقای مدیر بعد از توهین به اهالی روستای کاکان
مدیرجهاد کشاورزی شهرستان بویراحمد نسبت به اظهارات خود درباره مردم کاکان واکنش نشان داد و جوابیه ای صادر کرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  صبح زاگرس ، متن جوابیه منوچهر محمدی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بویراحمد که در خصوص اظهارت خود( اینجا کلیک کنید) برای پایگاه اطلاع رسانی صبح زاگرس صادر شده است به شرح زیر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس, کلیک,

مدیریت محترم پایگاه اطلاع رسانی صبح زاگرس

,

با سلام؛

,

احتراماً در پاسخ به خبری به مضمون توهین مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بویراحمد به کشاورزان کاکان شایسته است دستور فرمایید جوابیه ذیل را جهت تنویر افکار عمومی و رفع سوء تفاهم و برداشت موجود در راستای رسالت اخلاق رسانه ای درج گردد.

,

ابتدا لازم میدانم مراتب سلام و ادب و تکریم و سپاس خویش را محضر تمامی بهره برداران بخش کشاورزی شهرستان بویراحمد بالاخص مردم شریف و نجیب کاکان اعلام نمایم و از تمامی مردم شریف و نجیب و فهیم و دلسوز و ساعی روستاهای دهستان کاکان بعلت درج خبر بی احترامی به کشاورزان کاکان صمیمانه عذرخواهی نمایم و همواره خویش را ملزم به رعایت ادب و متانت و تکریم و احترام تمامی بهره برداران بخش کشاورزی بالاخص مردم شریف کاکان که خبر مزبور بعلت برداشت متفاوت از سخنان اینجانب موجبات تکدر خاطر و آزردگی آنها را فراهم نموده است عذرخواهی نمایم.

,

از آغاز فعالیت اینجانب در سکان مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بویراحمد همواره یکی از مناطقی را که به عنوان پایلوت و دارای مزیت های نسبی در بخش کشاورزی در تمامی جلسات و فعالیت ها از آن یاد نموده ام منطقه کاکان بوده و همواره بر این باورم که دهستان کاکان بعلت ارتفاع مطلوب از سطح دریا و قابلیت های آبی و خاکی و سطوح یکپارچه و متمرکز باغات و مزارع و ازدیاد انگیزه و اهتمام و جدیت کشاورزان به امر کشاورزی و رعایت توصیه های فنی در امر کشاورزی نوین از مستعدترین و توانمندترین حوزه ها در توسعه بخش کشاورزی شهرستان بوده که الزامات و انگیزه ما جهت تزریق اعتبارات کافی به این حوزه را مضاعف نمود که به بخشی از اهم این فعالیت ها اشاره می کنم.

,

1- با توجه به ضرورت بهینه نمودن مصرف آب بعلت کاهش حجم نزولات جوی نسبت به میانگین بلندمدت، تمامی باغات و مزارع دهستان کاکان عملیات نقشه برداری و طراحی جهت تجهیز به سیستمهای آبیاری نوین صورت پذیرفته است که بر همین اساس سیستم آبیاری تحت فشار روستاهای حسین خانی، زرده خونی و غضنفرخانی با سطح 450 هکتار با نصب دستگاه کنترل مرکزی انجام شد و اکنون عملیات اجرای سیستم های تحت فشار در روستاهای منصورخانی و علی آباد با سطحی بالغ بر 500 هکتار آغار گردیده است و به امید حق تعالی تا پایان سال 96 تمامی روستاهای این دهستان در صورت تحقق اعتبارات به این سیستم مجهز خواهند شد.

,

2- خط انتقال سرکوه کاکان بالغ بر سه کیلومتر انجام پذیرفته است.

,

3- چاه مشترک سه روستای منصورخانی، حمزه خانی و غضنفرخانی تجهیز گردید و طی این سه سال مزارع و باغات روستای حمزه خانی مشروب گردیده اند.

,

4- خانه ترویج کشاورزی با استقرار 9 نفر کارشناس جهت سرکشی و بازدید و ارائه و انتقال توصیه های فنی و کشاورزی در دهستان کاکان دایر گردید.

,

ضمناً شایان ذکر است همواره پیگیر تأمین آب مزارع و باغات دهستان کاکان بوده ایم و در اظهار نظرهای فنی و کارشناسی بارها تأکید داشته ایم که منطقه ای که اولین و آخرین بارش آن برف است زیبنده نیست که در اواسط فصل زراعی کشاورزان عزیز با مشکل تأمین آب باغات و مزارع مواجه گردند که بر همین اساس همواره از اداره آب منطقه ای استان پیگیری لازم را جهت مدیریت مطلوب منابع آب در دهستان کاکان داشته ایم.

,

ضمناً بارها از سوی اهالی روستای کاکان از عملکرد این مدیریت تقدیر و تشکر بعمل آمده است.

,

 

,

منوچهر محمدی

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه