اخبار داغ

در نشست شورای مشارکت‌های مردمی مطرح شد؛

تشکیل اتاق فکر جلب مشارکت‌های مردمی در اداره بهزیستی شهرستان دماوند/ برپایی نمایشگاه دستاوردهای معلولان در شهرستان دماوند جهت کمک مالی به آنها

تشکیل اتاق فکر جلب مشارکت‌های مردمی در اداره بهزیستی شهرستان دماوند/ برپایی نمایشگاه دستاوردهای معلولان در شهرستان دماوند جهت کمک مالی به آنها
در نشست شورای مشارکت‌های مردمی که توسط اداره بهزیستی با حضور معاون سیاسی انتظامی فرماندار و خیرین برگزار شد و بر تشکیل اتاق فکر جلب مشارکت‌های مردمی و برپایی نمایشگاه فروش دستاوردهای معلولان جهت کمک مالی تأکید شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  تارود،  شاهرخ جهانشاهی، معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری شهرستان دماوند در این نشست هدف از تشکیل آن را حمایت از اقشار محروم، معلولین و ایتام جامعه به منظور جلب مشارکت‌های مردمی در این خصوص عنوان کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  تارود,

وی افزود: این موضوع در کشور جمهوری اسلامی ایران نهادینه شده است و خیرین در امر مدرسه‌سازی و درمان گام‌های موفقی برداشته و خیرین همیشه پیشگام بوده‌اند که امیدواریم با ورود معتمدین در این بخش در جلب مشارکت مردمی چه مادی و معنوی موفقیت‌هایی را برای معلولین کسب نماییم.

,

معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری شهرستان دماوند بیان کرد: کمک‌های خیرین دیدگاه سنتی است که باید این دیدگاه راهبردی شود تابه صورت عملی انجام گردد و در حال حاضر با تشکیل اتاق فکر زمینه جلب مشارکت‌های مردمی در اداره بهزیستی فراهم می‌گردد.

,

*دو هزار ۴۱۹ خانواده تحت پوشش اداره بهزیستی شهرستان دماوند هستند

,

حسین بی‌نیاز، رئیس اداره بهزیستی شهرستان دماوند در این نشست به اهداف شورای جلب مشارکت‌های مردمی در اداره بهزیستی این شهرستان پرداخت و اظهار کرد: هدف ما حفظ کرامت انسانی در خصوص مددجویان و اصل راز داری است که با افزایش ضریب خدمات در جامعه و کمک بر حداقل‌ها نیازهای ضروری معلولان میزان آسیب‌ها را کاهش خواهیم داد.

,

وی حمایت‌های این نهاد را حمایت درمانی توانمندسازی، پیشگیری از آسیب‌ها و معلولیت‌ها و حمایت نگهداری از آنها ذکر کرد و افزود: این نهاد به افراد تحت پوشش از ۵۳۰ هزار ریال تا یک هزار ریال مستمری پرداخت می‌کند که تاکنون حدود دو هزار ۴۱۹ خانواده تحت پوشش اداره بهزیستی شهرستان دماوند قرار دارند.

,

رئیس اداره بهزیستی شهرستان دماوند ادامه داد: کمک‌های مردمی با مشارکت نقدی برحسب رسید وجه نقدی با کد شهرستانی و مشارکت غیر نقدی، مشارکت خدماتی است که این جلب‌ها براساس دستورالعمل اجرایی دریافت می‌شود.

,

بی‌نیاز گفت: اعضای این شورا شامل فرماندار اداره بهزیستی، امام‌جمعه، اداره اوقاف و امور خیریه، شهرداری و پنج نفر از خیرین شهرستان دماوند هستند که وظایف این شورا نظارت بر نحوه مصرف وجوهات، سیاست‌گذاری در خصوص اموال منقول و غیرمنقول، ارائه گزارش ۶ ماهه به استان جلب و جذب کمک‌ها نظارت بر هدایا بهزیستی است.

,

همچنین در پایان این نشست بر تشکیل نمایشگاه فروش دستاوردهای معلولان جهت کمک مالی به آنها نیز مورد تأکید مسئولان قرار گرفت.

,

, , , , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه