اخبار داغ

رئیس اداره دامپزشکی طرقبه شاندیز خبر داد:

برگزاری دوره آموزش بهداشت فرآورده‌ خام دامی در بزرگترین واحد صنعتی تولید غذا

برگزاری دوره آموزش بهداشت فرآورده‌ خام دامی در بزرگترین واحد صنعتی تولید غذا
رئیس اداره دامپزشکی طرقبه شاندیز گفت: دوره آموزش بهداشت فرآورده‌ خام دامی در بزرگترین واحد صنعتی تولید غذا در شهرک صنعتی شهرستان طرقبه شاندیز و یکی از بزرگترین واحدهای صنعتی تولید غذا با ظرفیت 90 هزار پرس در روز برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هادی شایسته رئیس اداره دامپزشکی طرقبه شاندیز در گفتگو با طرقبه‌نیوز، از برگزاری کلاس آموزشی بهداشت گوشت و فرآورده‌های خام دامی ویژه کارکنان واحد صنعتی تهیه غذای فرا پخت خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طرقبه‌نیوز,

 

,

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری کلاسهای آموزشی ارتقای سطح دانش و شناخت بیماری‌های مشترک قابل انتقال از طریق فرآورده های خام دامی و روش پیشگیری از آن برای کارکنان مراکز پخت و عرضه غذا است گفت: رعایت نکات بهداشتی باعث افزایش کیفیت فراورده گوشتی مورد استفاده می شود.

,

 

,

شایسته اظهار کرد: این واحد در شهرک صنعتی شهرستان طرقبه شاندیز واقع شده و یکی از بزرگترین واحدهای صنعتی تولید غذا با  ظرفیت 90 هزار پرس در روز است که با توجه به وجود باغ تالارها و رستوران‌های بسیار زیاد در شهرستان و همچنین حضور مسافران کلان شهر مشهد، استعدادی در زمینه تولید و عرضه غذای بهداشتی با قیمت مناسب در استان به شمار می آید.

,

 

,

رئیس اداره دامپزشکی طرقبه شاندیز تصریح کرد: در این کلاس آموزشی کارشناسان شبکه دامپزشکی با ارائه مطالب مربوطه در قالب اسلایدهای آموزشی در خصوص روشهای بهداشتی در زمینه تهیه، حمل و نگهداری فرآورده های گوشتی و سایر فراورده های خام دامی و همچنین در خصوص بیماری های قابل انتقال از طریق این فرآورده ها مانند تب کریمه کنگو و سایر بیماری های انگلی توضیحاتی را ارائه کردند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه