اخبار داغ

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان :

پرتقال با کیفیت مطلوب، ویژه نوروز ۹۶ از جنوب کشور وارد سمنان خواهد شد

پرتقال با کیفیت مطلوب، ویژه نوروز ۹۶ از جنوب کشور وارد سمنان خواهد شد
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به سرمازدگی میزان زیادی از محصول پرتقال در استان های شمالی کشور ابراز کرد: تا اواسط هفته آینده ، پرتقال با کیفیت مطلوب و مناسب از جنوب کشور وارد سمنان خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قومس، سید حسن میرعماد امروز پنجشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان که در سالن مدیریت بحران استانداری سمنان برگزار شد با بیان اینکه هم اکنون مقدار 300 تن سیب دماوند در سردخانه میلاد در حال نگهداری است گفت: در سردخانه شهد دماوند نیز 100 تن سیب دماوند موجود است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قومس,

وی تصریح کرد: میزان  79 هزار و 394 کیلوگرم برنج اروگویه و 318 هزار کیلو گرم شکر سفید و  85 هزار و 182 کیلوگرم گندم، ویژه تعطیلات نوروز ذخیره سازی شده و جای نگرانی نمی باشد.

,

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به اینکه  در نوروز  سال 96  بیش از 250  تن پرتقال تامسون از منطقه ابتدایی استان گیلان و منطقه انتهایی استان مازندران در استان سمنان توزیع می شود خاطرنشان کرد: این محصولات دچار سرمازدگی کمتری می باشند.

,

میرعماد در ادامه با بیان اینکه پنج درصد افزایش قیمت برای توزیع کنندگان گوشت منجمد مرغ بمنظور بالابردن سطح  انگیزه  در فروشندگان در نظر گرفته شده ابراز کرد: قیمت هر کیلو گرم گوشت مرغ منجمد در استان 55 هزار ریال می باشد.

,

استاندار سمنان نیز در این نشست با اشاره به اینکه مردم پیرامون میوده نوروزی هیچ گونه  دغدغه و نگرانی نداشته باشند  عنوان کرد: همانند سنوات گذشته میوه  به مقدار کافی ذخیره سازی  شده است.

,

محمد رضا خباز با بیان اینکه در سال گذشته ،سمنان  در مقدار ضایعات میوه شب عید، به عنوان نمونه کشوری انتخاب شده است اذعان کرد: میزان ضایعات میوه در سال گذشته یک درصد ارزیابی شده است.

,

وی نیز در این نشست گفت: کمیته های کوچکتری با 6 دستگاه مرتبط صنعت معدن تجارت، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف هفته ای یک نشست و به ویژه برای تامین کالا و تنظیم بازار ویژه عید نوروز درنظر گرفته شود.

,

 

,

  انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه