اخبار داغ

معاون امور استانهای ستاد همکاری حوزه‌های علمیه و وزارت آموزش‌وپرورش:

۵۰ هزار مدرسه در سطح کشور نیازمند روحانی است

۵۰ هزار مدرسه در سطح کشور نیازمند روحانی است
معاون امور استانهای ستاد همکاری حوزه‌های علمیه و وزارت آموزش‌وپرورش گفت: ۱۰۵ هزار مدرسه در سطح کشور فعال هستند که بر اساس اعلام آموزش و پرورش ۵۰ هزار مدرسه در سطح کشور نیازمند روحانی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ حجت‌الاسلام حسین درودی معاون امور استانهای ستاد همکاری حوزه‌های علمیه و وزارت آموزش‌وپرورش در گردهمایی و دوره آموزشی ائمه جماعت مدارس استان مرکزی که در اراک برگزار شد ضمن تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با اشاره به اهداف برگزاری این همایش گفت: توانمندسازی هر چه بیشتر روحانیون و دانش‌آموزان در برابر توطئه‌های دشمنان و بدخواهان اسلام و توجه بیشتر به مفاهیم معنوی، اعتقادی و اقامه نماز جماعت از اهداف برگزاری این همایش است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

وی افزود: هم اینک ۳۶۰۰ روحانی در آموزشگاه‌های طرح امین و ۱۶ هزار روحانی برای اقامه نماز جماعت در سطح کشور برای گسترش فرهنگ قرآنی و دینی در بین دانش‌آموزان، کادر آموزشی و معلمان به فعالیت‌های معنوی و اخلاقی اشتغال دارند.

,

معاون امور استانهای ستاد همکاری حوزه‌های علمیه و وزارت آموزش‌وپرورش تصریح کرد: با توجه به فعالیت‌های آموزش و پرورش در ایجاد زیرساخت‌های مناسب تحصیلی در آموزشگاه‌ها، اجرای طرح امین و ترویج سبک زندگی اهل بیت (ع)، حضور و مشارکت دانش‌آموزان در برنامه‌های عقیدتی، معنوی و اخلاقی دو چندان شده است.

,

درودی در پایان خاطرنشان کرد: ۱۰۵ هزار مدرسه در سطح کشور فعال هستند که بر اساس اعلام آموزش و پرورش ۵۰ هزار مدرسه در سطح کشور نیازمند روحانی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه