اخبار داغ

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان خبر داد؛

نجات خانواده نجف‌آبادی از چنگال قاتل خاموش/ حریق در کوهپایه جان ۳ نفر را گرفت

نجات خانواده نجف‌آبادی از چنگال قاتل خاموش/ حریق در کوهپایه جان ۳ نفر را گرفت
راستین از نجات یافتن خانواده نجف‌آبادی از چنگال منو کسید کربن به دست نیروهای اورژانس خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز، مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان با اشاره به مسمومیت سه نفر در شهرستان نجف‌آباد در بامداد روز گذشته براثر استنشاق گاز سمی منواکسید کربن اظهار کرد: این حادثه ساعت 15 دقیقه بامداد چهارشنبه در فاز 3 خیابان آزادگان نجف‌آباد به اتاق فرمان اورژانس پیش بیمارستانی اعلام وامداد خواهی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز،,

* منواکسید کربن به خانواده نجف‌آبادی حمله کرد

, * منواکسید کربن به خانواده نجف‌آبادی حمله کرد,

غفور راستین توضیح داد: در این حادثه سه نفر شامل یک مرد 30 ساله، خانم 25 ساله و کودک 11 ماهه از اعضای یک خانواده دچار مسمومیت شدند.

,

وی بابیان اینکه تکنسین‌های اورژانس با حضور در محل اقدامات اولیه را با سرعت‌بالا انجام دادند، گفت: مصدومان حادثه گازگرفتگی پس از دریافت خدمات درمانی اولیه در محل، به بیمارستان فاطمه الزهرا (س) نجف‌آباد منتقل شدند.

,

گفتنی است از ابتدای امسال تا پایان بهمن 347 نفر در استان اصفهان براثر استنشاق گاز منواکسید کربن مسموم شدند که از این تعداد، 22 نفر جان خود را از دست دادند.

,

* حریق جان سه مرد روستایی را گرفت

, * حریق جان سه مرد روستایی را گرفت,

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان همچنین با اشاره به حریق منزل مسکونی در روستای لوتری کوهپایه، گفت: این حادثه ساعت 23 و 59 دقیقه شب گذشته به اتاق فرمان اورژانس اعلام شد.

,

دکتر غفور راستین اظهار کرد: در این حادثه سه مرد در محل حادثه به دلیل سوختگی جان خود را از دست دادند.

,

وی ادامه داد: یک مرد دیگر نیز دچار سوختگی سطحی شد که پس از انجام اقدامات اولیه درمانی بر روی وی، به‌وسیله آمبولانس به درمانگاه کوهپایه منتقل شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه