اخبار داغ

وزیر دفاع در نوشهر:

ببر کاغذی آمریکا فرو ریخته است/ تلاش استکبار برای تخلیه راهبردی دنیای اسلام

ببر کاغذی آمریکا فرو ریخته است/ تلاش استکبار برای تخلیه راهبردی دنیای اسلام
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها امروز به دنبال تخلیه راهبردی دنیای اسلام هستند و تلاش می‌کنند تا صهیونیست را از ذهن‌ها بردارند و ایران را جایگزین کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نوشهرآنلاین، سردار حسین دهقان در همایش فاتحان فاو استان‌های شمالی در نوشهر با بیان اینکه ملت ایران همواره پاسخ مناسبی در مقاطع مختلف به تهدیدات دشمنان داده است، اظهار کرد: دشمنان به دنبال توانمندسازی، توسعه حضور خود در منطقه و محدود کردن نفوذ جمهوری اسلامی در منطقه هستند و از هیچ ابزاری نیز در این راه فروگذاری نمی‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نوشهرآنلاین,

وی جهاد کبیر را عدم تبعیت از نظام سلطه و سردمداران این نظام برشمرد و افزود: انقلاب اسلامی یک مکتب رهایی را به بشریت ارائه داد و از آن پس است که ملت‌ها می‌توانند روی پای خود بایستند و در مقابله زورگویی زورگویان مقاومت کنند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ادامه داد: حفظ، پایداری و بهره‌مندی از هویت ملی حق همه ملت‌ها است و کسی حق ندارد خود را ارباب جهان بنامد و ملت‌ها خود باید سرنوشت خود را به دست بگیرند.

وی با اشاره به اینکه نظام سلطه هیچ صلاحیت اخلاقی و اندیشه‌ای نسبت به دیگر کشورها ندارد، بیان کرد: با نگاهی به شناسنامه کشورهای غربی درمی‌یابیم که از دوران استعمار تا به امروز چیزی جز کشتار و غارت منافع ملی ملت‌ها در جهت منافع خود اقدام دیگری نداشتند.

دهقان خاطرنشان کرد: نظام سلطه همه‌ منافع خود را در ورای شعارهای فریبنده پنهان کرده و نتیجه آن نیز چیزی جز کشتار تک تک سرمایه‌های انسانی ملت‌ها نیست.

وی تصریح کرد: آمریکا در افغانستان با طالبان که خود از بنیان‌گذارانش بود دست به جنایت و کشتار مردم بی‌دفاع زد و چهره‌ای کریه و افراطی از اسلام به نمایش گذاشت.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تاکید کرد: امروز آمریکایی‌ها جرأت حضور مستقیم در هیچ کشوری را ندارند چراکه آن ببر کاغذی که دیگران را به تبعیت وامی‌داشت امروز فروریخته است.

وی با بیان اینکه صهیونیست‌ها خبیث‌ترین نوع بشر هستند، اضافه کرد: امروز اگر حکام عربستان با اسرائیل برای اقدام علیه جمهوری اسلامی متحد می‌شوند برای این است که ایران را مانع اهداف پلید خود در منطقه می‌دانند.

دهقان با اشاره به اینکه گروه‌های تروریستی محصول توطئه شوم صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها هستند، از تامین امنیت اسرائیل، تحقیر کشورهای اسلامی و تامین منافع آمریکا در منطقه به عنوان دلایل هم‌پیمانی و توطئه شوم علیه جمهوری اسلامی نام برد.

وی با تاکید بر اینکه مسئله اصلی و اولیه جهان اسلام آزادی قدس شریف است، یادآور شد: برگشت فلسطینی‌ها به سرزمین مادری خود و از بین‌ بردن غده سرطانی رژیم صهیونیستی شعار دائمی ملت ما بوده و خواهد بود.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پایان خاطرنشان کرد: قضیه فلسطین عنصری‌ترین عاملی است که می‌تواند وحدت جهان اسلام را شکل دهد اما آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها امروز به دنبال تخلیه راهبردی دنیای اسلام هستند و تلاش می‌کنند تا صهیونیست را از ذهن‌ها بردارند و ایران را جایگزین کنند.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه