اخبار داغ

در مجمع بسیجیان شهرستان مطرح شد؛

ایجاد یادمانی از شهدای اسدآباد در منطقه قراویز

ایجاد یادمانی از شهدای اسدآباد در منطقه قراویز
امروز پیرامون دو موضوع مهم امور اقتصادی و فرهنگی شهرستان نشستی با مجمع بسیجیان شهرستان اسدآباد در سالن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان برگزار شد.
[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خبرنگار آوای سیدجمال؛ در این نشست فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد اظهار کرد: در اجلاسیه این مجمع دو موضوع مطرح شد که یکی از آن‌ها کارگروه مهم در زمینه اقتصادی و راهکارها برای رفع بیکاری در شهرستان بود.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای سیدجمال,

 

,

 حسن مرادی افزود: در این کارگروه رئیس اداره جهاد کشاورزی به پاسخگویی به وجود برخی از مشکلات اقتصادی در سطح جامعه و شهرستان راهکارهایی را هم پیشنهاد داد.

,

 

,

وی ادامه داد: یکی دیگر از موضوعاتی که در این مجمع مطرح شد، کارگروه فرهنگی با موضوع ایجاد یادمان شهدای اسدآباد در منطقه قراویز است.

,

 

,

وی با بیان اینکه شهرستان اسدآباد 15 شهید در منطقه قراویز تقدیم انقلاب کرده است، افزود: بنا داریم با استفاده از ظرفیت شهرستان و استان کارگروهی برای ایجاد یادمان در این منطقه شکل دهیم.

,

, ,

وی با اشاره به فرمایشاتی از رهبر انقلاب در دیدار با مردم آذربایجان، گفت: رهبر انقلاب در دیدار به مسئله بیکاری و گرانی اشاره کردند و خواستار حل این مسائل شدند که انتظار می‌رود مسئولان در این شهرستان نسبت به این موضوعات بیشتر پای کار باشند.

,

 

,

امام جمعه اسدآباد هم با اشاره به فرارسیدن ایام فاطمیه، گفت: انتظار می‌رود که هیأت مذهبی برای برگزاری برنامه‌های عزاداری در خور و شأن حضرت زهرا(س) گام بردارند هرچند امروز این برنامه‌ها نسبت به چند سال گذشته بیشتر نمود پیدا کرده است.

,

, ,

حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد افزود: به مناسبت ایام فاطمیه هم به مدت 5 شب در مسجد جامع مراسماتی در این زمینه برگزار می‌شود.

,

 

,

وی به برداشتن مراسمات ختم پر هزینه در برخی  از روستاها اشاره کرد و گفت: بعضا" با فوت یک فرد در خانواده ای که از وضعیت مالی خوبی برخوردار نبود، مشکلاتی در زمینه هزینه ها ایجاد می‌شود و بستگان آن فرد مجبور بودند بخاطر آبروی اجتماعی گرفتن پول نزول و بهره‌ای را متحمل شوند.

,

 

,

امام جمعه اسدآباد گفت: بسیجیان شهرستان باید پرچم دار این امر شوند که این گونه مراسمات در هزینه و تجمل‌گرایی‌ها از شهرستان برداشته شود.

,

 

,

وی با اشاره به نامدیریتی اقتصادی در سطح کشور در زمینه کارخانجات و غیره، گفت: برخی افراد به عنوان سرمایه گذار با تأکید بر تسهیلات بانکی واحد تولیدی ایجاد کردند که امروز دچار مشکل شده اند و این بی مدیریتی آنان را می‌رساند.

,

, ,

حسینی‌مجد به امر بخشودگی جرایم بانکی کمتر از 100 میلیون تومان اشاره کرد و گفت: این فرصت مناسبی است که افراد بتوانند با پرداختن اصل پول به بانک از جرایم و بدهکاری راحت شوند.

,

 

,

وی همچنین به تجملگرایی و چشم بهم چشمی ها در آستنه عید نوروز خبر داد و گفت: باید به آنچه داریم قانع باشیم و برای خود بدهکاری و مشکلات درست نکنیم.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه