اخبار داغ

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان:

۲ هزار و ۸۰۰ کاشانی در بزرگ‌ترین رویداد قرآنی کشور حضور پیدا کردند

۲ هزار و ۸۰۰ کاشانی در بزرگ‌ترین رویداد قرآنی کشور حضور پیدا کردند
حجت‌الاسلام جنتی از رقابت بیش از دو هزار و ۸۰۰ نفر از حافظان و فرهیختگان قرآنی کاشان در بزرگ‌ترین رویداد قرآنی کشور با همکاری مربیان طرح ملی حفظ قرآن کریم خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان بابیان اینکه آزمون نهایی و کتبی پنجمین دوره طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم در کاشان برگزار شد، اظهار کرد: این رقابت‌ها در ۳۰ حوزه امتحانی برگزار و با حضور دو هزار و 841 نفر قرآن آموز کاشانی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

حجت‌الاسلام‌والمسلمین جعفر جنتی توضیح داد: این آزمون که در دو مرحله کتبی و شفاهی برگزار شد، مرحله آزمون شفاهی این دوره طی سه هفته توسط مربیان طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم برگزار و پس‌ازآن مرحله کتبی این دوره در روز 28 بهمن‌ماه هم‌زمان با سراسر کشور و با حضور چشمگیر قرآن آموزان برگزار شد.

,

وی ادامه داد: چنانچه شرکت‌کنندگان در این آزمون از میانگین مجموع هر دو نمره امتیاز ۷۰ از ۱۰۰ را کسب کنند گواهینامه رسمی سازمان اوقاف و امور خیریه برای آنان صادر خواهد می‌شود.

,

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان بابیان اینکه طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم در شهرستان کاشان پنج است که آغازشده، گفت: در مدت اجرای این طرح درمجموع بیش از 20 هزار نفر کاشانی از مزایای آن بهره‌مند شده‌اند و امیدوار هستیم که با تلاش مجموعه قرآنی شهرستان کاشان در سال‌های آتی گام مهم و مؤثری پیرو منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) مبنی بر تربیت حافظ قرآن در شهرستان برداریم.

,

حجت‌الاسلام جنتی تصریح کرد: تعداد حوزه‌های این آزمون در کاشان ۳۰ حوزه بود که آستان مقدس امامزادگان ولی بن موسی بن کاظم (ع) راوند، حلیمه خاتون (س)، رقیه خاتون (س) نشلج، قاسم بن علی (ع) استرک، میرسلیمان (ع) قمصر، سراج الدین (ع) برزک، سلیمان (ع) مشکات، عبدالله بن زین العابدین (ع) لتحر، هادی (ع) فین به همراه ۱۹ آموزشگاه و مدرسه دیگر نیز میزبان این رویداد بزرگ قرآنی بودند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه