اخبار داغ

شهردار ماسال:

سد لاستیکی دهه فجر 96 افتتاح می‌شود / قول 5 میلیارد اعتبار تا اردیبهشت را گرفته‌ایم

سد لاستیکی دهه فجر 96 افتتاح می‌شود / قول 5 میلیارد اعتبار تا اردیبهشت را گرفته‌ایم
شهردار ماسال با اشاره به عدم رضایت استاندار گیلان از پیشرفت سد لاستیکی گفت: از سوی مدیر عامل آب منطقه ای گیلان به پیمانکار جهت تسریع و اصلاح روند عملیات اجرایی، فرصت دو هفته ای داده شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ باقر کاظمی شهردار ماسال در گفتگو با خبرنگار ماسال نیوز با اشاره به روند پروژه سد لاستیکی ماسال گفت: در دهه فجر سال جاری استاندار محترم در ماسال حضور یافت و با مشاهده این پروژه با مدیرعامل آب منطقه ای گیلان تماس گرفت  و گفت که در پروژه ای که من خودم کلنگ زده ام  نظارت نمی شود و پیشرفت کار رضایت بخش نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ر ماسال نیوز,

شهردار ماسال خاطر نشان کرد:  فرماندار ماسال بر اساس تاکید استاندار پیگیر این موضوع شد که نهایتا دوم اسفند مدیر عامل آب منطقه ای در فرماندرای حاضر و از پروژه بازدید کردند. در جلسه ای که در فرمانداری در این خصوص تشکیل شد فرماندار هم عدم رضایت خود و فشار افکار عمومی را مطرح کرد.

,

وی افزود: در نتیجه مدیر عامل آب منطقه ای به پیمانکار پروژه فرصتی دو هفته ای داد. اگر پروژه در این مدت پیشرفت خوبی نداشته باشد پیمانکار عزل و پیمانکار جدید با ترک تشریفات طی یک هفته انتخاب می‌شود.

,

کاظمی در خصوص عدم تخصیص اعتبارات این پروژه اظهار داشت: قرار این شد که 5 میلیارد تومان اعتبار نهایتا تا اردیبهشت ماه به پروه تخصیص یابد. این مبلغ از 40 میلیارد تومان بودجه سفر ریاست جمهوری خواهد بود. تا قبل از عید هم مقرر شد پیش پرداختی به پیمانکار داشته باشند چرا که تا اینجای کار پروژه هیچ اعتباری نداشته است.

, .,

شهردار ماسال افزود: قول داده اند که پروژه حتما تا دهه فجر 96 به افتتاح رسیده و جهت طرح های گردشگری تحویل شهرداری ماسال شود. در حال حاضر شهرداری در سمت راست سد لاستیکی به طول 300 متر از پل فلزی تا مسیر لنگ در جال اجرای  پیاده رو سازی و لوله گذاری انهار کشاورزی است. انشاالله امیدواریم تا تکمیل سد لاستیکی در دو  طرف سد احداث دو جاده پیاده رو، مبلمان و کافی شاپ  را عملیاتی کنیم.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه