اخبار داغ

جانشین سازمان اطلاعات سپاه در بوشهر:

اطلاعات سپاه ۱۵۷ کانال تلگرامی مستهجن با ۱۰۰ هزار دنبال کننده کشف کرد

اطلاعات سپاه ۱۵۷ کانال تلگرامی مستهجن با ۱۰۰ هزار دنبال کننده کشف کرد
جانشین سازمان اطلاعات سپاه کشور گفت: در سه ماه اخیر حدود 157 کانال های تلگرامی با حدود 50 تا 100 هزار دنبال کننده که اقدام به پخش تصاویر مستهجن می کردند را یافتند و دستگیر شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گام نیوز جانشین سازمان اطلاعات سپاه کشور در نخسین یادواره 39 شهید اطلاعات سپاه استان بوشهر در حسینیه ثارالله با بیان اینکه امروز ما به یاد مردان مردانی جمع شده ایم که جان خود را تقدیم انقلاب کردند که امنیت و آرامش  را به مردم دهند گفت: این مردان به مرگ لبخند زدند تا مردم  این کشور در مقابل استکبار کمر خم نکند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گام نیوز ,

سردارحسین نجات ضمن اشاره به اینکه  آن ها خائنان به کشور را تعقیب و توطئه آن ها کشف کردند و به دست عدالت دادند اظهار داشت: در طول دفاع مقدس یکی از محور های پیروزی ما در جنگ به وسیله سپاه اطلاعات بود.

,

وی ضمن یادآوری اینکه امروز نیروهای اطلاعات سپاه از پیچیده ترین و ورزیده ترین های کشور هستند که توانستند عبدالمالک ریگی را در آسمان دستگیر کنند خاطر نشان شد: امروز آن کسی که با مفسدین اقتصادی برخورد می کند اطلاعات سپاه است.

,

جانشین سازمان اطلاعات سپاه با بیان اینکه دشمن در شبکه های مجازی شبانه روزی اقدام به فاسد کردن فرزندان ما می کند، تصریح کرد: بسیاری اطلاعات در شبکه ی مجازی به دنبال سر رشته ی جریانات فساد هستند و با روش های خود آن ها را پیدا می کنند.

,

وی افزود: در سه ماه اخیر حدود 157 کانال های تلگرامی با حدود 50 تا 100 هزار دنبال کننده که اقدام به پخش تصاویر مستهجن می کردند را یافتند و دستگیر شدند.

,

سردار نجات با بیان اینکه اطلاعات بر ورود اقیلم های مختلف نظارت می کند، اظهار داشت: در محرم امسال یک شبکه بزرگ قرار بود در مراسم های عزاداری عملیات انفجار را انجام دهند که حداقل 15 نفر از افرادی که مواد انفجار همراه خود داشتند توسط سپاه و وزارت اطلاعت دستگیر شدند.

,

وی اضافه کرد: در 22 بهمن نیز تعدادی از گروه داعش نیز قصد ورود به کشور را داشتند که سربازان گمنام قبل از انجام حرکتی، آن ها را دستگیر کردند.

,

جانشین سازمان اطلاعات سپاه با بیان اینکه امروز در دنیا تنها کشوری دارای امنیت است که دستگاه امنیتی قدرتمند و توانمند تری داشته باشد، تاکید کرد: کشورهای پیشرفته با پول، تجهیزات فنی و امکانات فنی پیشرفته کار می کنند اما ما با حداقل امکانات و با عشق، علاقه و ارتباط با مردم کار می کنیم.

,

وی ابراز کرد: امروز در اطراف خود نگاه کنید و کشورهای عراق، سوریه، افغانستان، لیبی، ترکیه و حتی کشوری های اروپایی را با کشور ما مقایسه کنید که می بینید یکی از امن ترین کشورهای دنیا، جمهوری اسلامی می باشد و این در صورتی است که بیشتر تهدید ها علیه جمهوری اسلامی است.

,

سردار نجات با بیان اینکه ما در حال حاضر امنیت خوبی داریم، اذعان کرد: دستگاه اطلاعاتی هشیار و مردم خوب ما از دلایل این امنیت خوب هستند.

,

وی بیان کرد: من تعجب می کنم عده ای می گویند این امنیتی که در نظام جمهوری اسلامی به وجود آمده نتیجه ی برجام است در صورتی که اگر برجام حاصلی داشته نتیجه اقتدار جمهوری اسلامی بوده است.

,

جانشین سازمان اطلاعات سپاه با اشاره به حضور عراقچی در جمع پاسداران، گفت: عراقچی دلیل اصرار آمریکایی ها بر مذاکره را موفقیت ما در غنی سازی اورانیوم به 20 درصد با وجود تحریم ها و قطعنامه های متعدد، مطرح کرد زیرا اگر مذاکره نمی کردند ما این غنی سازی 20 درصد را به 90 درصد می رساندیم.

,

وی افزود: این مسئله یعنی اقتدار جمهوری اسلامی و پافشاری رهبری بر اقتدار موجب شد آن ها پای میز مذاکره کشیده شوند.

,

نجات اضافه کرد: اوباما می گوید اگر امروز رژیم اسراییل به هر یک از مراکز هسته ای جمهوری اسلامی حمله کند، حماس و حزب الله مثل دو ناو هواپیمابر بالای سر اسراییل اند و تلاویو را با خاک یکسان می کنند.

,

جانشین سازمان اطلاعات سپاه با تأکید براینکه خود آمریکا نیز اظهار ناتوانی در جنگ برابر ایران می کند گفت: این صحبت های که در مورد رئیس جمهورآمریکا می شود که ترامپ قصد حمله نظامی دارد اینگونه نیست و امروز جنگ دشمنان جنگ اقتصادی است.

,

 سردار نجات با بیان اینکه امروز توقع خانواده شهدا و پاسداران گمنام از مسئولین این است که  در مقابل دشمن سرخم نکنند افزود: هر زمانی که ما سرمان را درمقابل دشمنان بالا گرفته ایم و طلبکار دشمن شدیم و روی پای خود اتکا کردیم آن زمان پیشرفت خواهیم کرد.

,

وی تصریح کرد: هر زمانی نگاه به دست دشمن کردیم که چه زمانی تحریم را برخواهد داشت آن زمان به ما فشار می آید.

,

جانشین سازمان اطلاعات سپاه ضمن اشاره به اینکه با اتکا برهمه امکانات داخلی وجوانان مبتکر که داریم ما می توانیم تحریم را دور بزنیم اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری فرمودند فرمول مقابله با دشمنان است.

,

سردار نجات با بیان اینکه مردم خوزستان مردمی هستند که در جنگ از خودشان حماسه نشان دادند و نباید اینگونه باشد باید به آن ها رسید زیرا آن ها ولی نعمت ما هستند بیان داشت: مردم خوب و صبوری داریم و باید هر کاری که از دستمان برمی آید باید برایشان انجام دهیم .

,

وی  ضمن تأکید بر اینکه امروز به خاطر شهدا سرمان بالا ست و امنیت کنونی که ایجاد شده است ناشی از پایداری و اقتدار انقلاب اسلامی است گفت: شهدای اطلاعات مستثنی هستند زیرا هرگونه فعالیت های آنها در گمنامی صورت می گیرد و نمی توان بیان کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه