اخبار داغ

کارگران پروژه راه آهن متوقف در ایستگاه فرمانداری/ تداوم تجمع کارگران یک پیمانکار پروژه ملی راه آهن جوین- اسفراین- بجنورد

کارگران پروژه راه آهن متوقف در ایستگاه فرمانداری/ تداوم تجمع کارگران یک پیمانکار پروژه ملی راه آهن جوین- اسفراین- بجنورد
نا به شنیده ها شرکت مجری و پیمانکار راه آهن اعتبار 80 میلیارد ریالی را اخیرا دریافت کرده است اما مطالبات کارگران را پرداخت نمی کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپهرآیین، برای دومین روز متوالی فرمانداری اسفراین شاهد تجمع کارگران پروژه ملی راه آهن جوین- اسفراین- بجنورد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپهرآیین,

حضوری که بازهم در ادامه تجمع بیش از 25 نفری کارگران پیمانکار این پروژه، شاهد تجمع شماری از کارگران شرکت تیراژه پیمانکار و مجری پروژه ملی راه آهن جوین، اسفراین، بجنورد در مقابل فرمانداری اسفراین بود.

,

سرپرست فرمانداری اسفراین ضمن تایید تجمع کارگران شرکت پیمانکار و مجری پروژه راه آهن جوین- اسفراین- بجنورد به عنوان یکی از پروژه های ملی است، به سپهرآیین گفت: پیمانکار مجری این پروژه در سال جاری به شکل اسناد خزانه اسلامی اعتبار 80 میلیارد ریالی دریافت کرده است.

,

«علی اصغر یحیی آبادی» با اشاره به اینکه برای نقدینگی اسناد خزانه اسلامی شرکت پیمانکار باید اقدام نماید و از محل نقدینگی آن مطالبات کارگران را پرداخت نماید، افزود: پروژه راه آهن جوین- اسفراین- بجنورد از پروژه های ملی است که به تازگی به آن اعتبار تزریق شده است.

,

در نخستین روز این تجمع نیز سپهرآیین نوشت: شماری از کارگران پروژه راه آهن جوین- اسفراین- بجنورد که جمعیت آنان به بیش از 30 تن می رسید، به دلیل عدم پرداخت مطالبات از سوی شرکت پیمانکار در مقابل فرمانداری اسفراین تجمع کردند.

,

 گفته می شود در حالی که به نوروز 96 نزدیک می شویم، کارگران این شرکت ضمن عدم دریافت حقوق از مردادماه، عیدی سال 94 یعنی سال گذشته را هم دریافت نکرده اند.

,

 به گفته این کارگران، شرکت تعهدات مالی دولت با دریافت کرده است ولی متاسفانه حاضر به پرداخت تعهدات خود یا به عبارتی مطالبات کارگران نیست.

,

 این درحالی است که شماری از مدیران استانی از جمله استاندار، معاون استاندار و مدیران کل استان برای گشایش های اقتصادی بار سفر بسته‌اند و در آلمان و فرانسه در همراهی تاجران و بازرگانان بخش خصوصی به سر می برند.

,

 شاید  با گشایش های اقتصادی در پاریس و برلین طلب کارگرانی که شش ماهی است با سیلی صورت خود را سرخ نگه داشته اند، پرداخت شود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه