اخبار داغ

رئیس کمیسیون مشورتی بانوان نظام مهندسی لرستان:

۲۰ درصد از اعضای نظام مهندسی لرستان را بانوان تشکیل دادند

۲۰ درصد از اعضای نظام مهندسی لرستان را بانوان تشکیل دادند
رئیس کمیسیون مشورتی بانوان نظام مهندسی لرستان گفت: مهندسین عضو سازمان نظام مهندسى ساختمان استان لرستان نه هزار نفر هستند که از این تعداد قریب به ٢٠ درصد را بانوان مهندس تشکیل دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آساره خبر، روز پنجم اسفند ماه در تقویم رسمی کشور ایران به عنوان روز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس نام گذاری شده است که به همین مناسبت آساره خبر گفتگوی کوتاهی با مهندس الهام بیرانوند کارشناس ارشد طراحی شهری رئیس کمیسیون مشورتی بانوان نظام مهندسی لرستان انجام داده است  که توجه شما را به آن جلب می کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آساره خبر, آساره خبر,

رئیس کمیسیون مشورتی بانوان نظام مهندسی لرستان گفت: کلیه مهندسین عضو سازمان نظام مهندسى ساختمان استان لرستان نه هزار نفر هستند که از این تعداد قریب به ٢٠ درصد را بانوان مهندس تشکیل دادند.

,

بیرانوند تصریح کرد: کمیته مشورتى بانوان دومین دوره اى هست که به طور رسمى در استان لرستان  مشغول به فعالیت است لذا  با توجه به اینکه تعداد زیادى از جامعه مهندسین رو بانوان تشکیل دادند  تصمیم بر این شد که  از طرف سازمان نظام مهندسى کشور برا ى استفاده از نیروى خوش فکر بانوان کمیته تحت عنوان کمیته مشورتى در جهت پیشبرد هر چه بهتر اهداف سازمان تشکیل داد شد که خوشبختانه استان لرستان از جمله استانهاى بود که با کمک هئیت مدیر های  دوره ششم و همچنین هفتم  سازمان به لطف خدا توانست فعالیت خود را آغاز کند.

,

 

,

مسئول نظام مهندسی بانوان استان لرستان خاطر نشان کرد: ماموریت های محوله این سازن را  برگزارى بازدیدهاى دوره اى وآشنایی هر چه بهتر مهندسین با مسایل ساخت و ساز ، برگزارى سمینار حقوق مهندسى ، پیگیرى مسایل آموزشى ، و ... را عنوان کرد.

,

 این کارشناس یا آور شد: این کمیته علاوه بر بررسى مسایل صنفى بانوان همان طوری که از نامش پیدا است در دیگر مسایل سازمان به عنوان بازوى قویى در کنار هئیت مدیره محترم سازمان نظام مهندسی بوده است  و امید واریم که  با اقداماتى که دردست انجام هست بتوانیم جایگاه واقعى مهندس را به ویژه بانوان مهندس عزیز را روز به روز ارتقاء بهتر و وافری ببخشیم  و شاهد درخشش این قشرفرهیخته جامعه سازباشیم.

,

بیرانوند کارشناس طراحی شهری مهمترین هدف کمیته را پیگیری مشکلات بانوان مهندس دانست و افزود: با توجه به درخواست ها و پیگیرى ها مستمرکمیته نظام مهندسی خوشبختانه توانستیم  برای رفع مشکلات مهندسین بانو تا حدودى موفق عمل کنیم.

,

گفت و گو : کبری دریکوند

,

انتهای پیام/د

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه