اخبار داغ

رئیس شورای عالی بسیج رسانه؛

تحلیل محتوای فرمایشات مقام معظم رهبری شرایط آینده را مشخص می‌کند

تحلیل محتوای فرمایشات مقام معظم رهبری شرایط آینده را مشخص می‌کند
رئیس شورای عالی بسیج رسانه گفت: نشست فوق العاده اسلامی تهران پیام جدی دارد و تحلیل محتوای فرمایشات مقام معظم رهبری شرایط آینده را مشخص می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از پرستوها محمد آصفی صبح امروز در مجمع سالانه بسیج رسانه خراسان رضوی که در محل فرهنگسرای رسانه مشهد برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری کنفرانس امنیتی مونیخ و همزمان با آن با تدبیر فرمانده کل قوا و مقام معظم رهبری برگزاری نشست فوق العاده اسلامی تهران پیام جدی دارد و تحلیل محتوای فرمایشات مقام معظم رهبری شرایط آینده را مشخص می‌کند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پرستوها,
 
,
آصفی با بیان اینکه در منطقه سران حاشبه خلیج فارس از خود دریوزگی روز می‌دهند گفت: در عرصه داخلی نیز وضعیت حساس انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر را در پیش داریم که کمیت و کیفیت رقابت‌های این عرصه وظیفه ما را سنگین می‌کند. 
,
 
,
رئیس شورای عالی بسیج رسانه افزود: رصد همه جانبه و تحلیل محتوای کاملا مبتنی بر آموزه‌های سیاسی براساس گفتمان انقلاب اسلامی و در نهایت تحلیلی با نگاه آینده پژوهانه می‌تواند سبب بصیرت افزایی در افکار جامعه شود و به ویژه اقشار مختلف بسیجی باید بتوانند با تحلیل مناسب در مسیر مبانی که امروز امامت و ولایت مطرح می‌کنند قدم برداریم.
,

امیدوارم برنامه امروز ره‌توشه‌ای برای ادامه کار باشد و با توجه به تجربیات سرهنگ سالاری در اقشار مختلف که عمدتاً درحوزه جوانان بسیجی بوده فرصت مغتنمی برای اهالی رسانه فراهم شود.

,
 
,
وی افزود: امروز سوالی جدی پیش روی ما است و آن این است که چرا در این مقطع مجمع سالانه بسیج خراسان رضوی تشکیل می‌شود که پاسخ آن نیاز به تامل جدی در شرایطی است که در آن قرار داریم و شرایط پیش رو است. 
,
 
,
آصفی با بیان اینکه امروز با مشارکت حاضران قرار است به این سوال پاسخ دهیم گفت: از عزیزان بسیجی فعال در رسانه‌های گروهی استان تقاضا دارم که در قالب گفت‌وگو حضور داشته باشند چرا که ما اهالی رسانه در کف جامعه هستیم و مواد خام متعددی و متنوعی را در اختیار داریم که اگر در معرض پرسش و پاسخ قرار دهیم حاصل آن ره‌توشه مناسب برای وضعیت فعلی و پیش‌رو است. 
,
 
,
عضو شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به اینکه در عرصه بین الملل شاهد تحولات مهمی هستیم، گفت: چندسال قبل مقام معظم رهبری اشاره به پیچ تاریخی کردند و این پیچ تاریخی امروز در منطقه اتفاق می‌افتد که مقابله استکبار جهانی در برابر مقاومت اسلامی امروز با شکست مواجه شده است. 
,
 
,
 
,
آصفی با اشاره به  انتظارت رهبر معظم انقلاب اسلامی از خواص جامعه گفت: بسیجیان از خواص جامعه هستند و نگاه آحاد مردم به بسیجیان بصیر و آگاه است بنابراین باید اقدام انقلابی و آگاهانه داشته باشیم.
,
 
,
وی افزود: امیدوارم بتوانیم در قالب چارچوبی حضرت آقا در جریان فتنه مطرح کردند به وظایف خود عمل کنیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه