اخبار داغ

شیوع سندروم "توهم تخریب" به آموزش و پرورش؛

وقتی فریاد سیاست زدگی از پشت دیوار سوء مدیریت بلند می شود

وقتی فریاد سیاست زدگی از پشت دیوار سوء مدیریت بلند می شود
استفاده از لفظ و یا بهتر بگوییم: اتهام "تخریب" به رسانه هایی که به طور محض به انتشار درد مردم بسنده کرده بودند نشان از عمق سیاست زدگی مدیریت آموزش و پرورش جغتای دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پیام جغتای، پس از تماس والدین یکی از دانش آموزان جغتایی با خبرنگار پیام جغتای و ابراز گلایه از صدمه جدی به فرزندش در یکی از مدارس شهر جغتای به دلیل یخ بستن کف حیاط، و سپس انعکاس این خبر در رسانه های شهرستان و استان، آموزش و پرورش این شهرستان با انتشار جوابیه ای به این خبر واکنش نشان داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیام جغتای,

ذات عمل مدیریت آموزش و پرورش جغتای در انتشار جوابیه و عذر خواهی از افکار عمومی قابل تقدیر می باشد، اما آنچه که در این اثنا باید مورد تحلیل قرار گیرد، استفاده از لفظ و یا بهتر بگوییم: اتهام "تخریب" به رسانه هایی است که به طور محض به انتشار درد مردم بسنده کرده بودند.

,

سندروم "توهم تخریب" که این روزها در ازای بیان کاستی ها، بدقولی ها و بدعهدی های مکرر مسولان دولتی به گوش می رسد، انگار به آموزش و پرورش شهرستان جغتای نیز شیوع کرده است و مدیریت این شهرستان در ازای انعکاس سوء مدیریت های آن، به جای تقدیر در مقام طلبکار ظهور کرده است.

,

مدیری که فارغ از درد مردم زحمت بیداری در طول یک شب حساس را به خود نداده و دستور شروع مدارس را با تاخیرر صادر نمی کند و بعد از آن انتقادهای آکنده از درد ناشی از شکستن بینی و دریده شدن ابرو را تخریب خطاب کرده است، تلاش می کند تا در کنار توجیح تراشی برای قصور محض، سیاست زدگی خود را جیغ بزند.

,

این مقام مسول صرفا به حوزه مسولیت خود در قبال این فاجعه مدیریتی بسنده نکرده و در بخش پایانی جوابیه خود مدعی می شود: که این تخریب ها در ماههای آینده شدت خواهد گرفت و یادش می رود: که بعد از عذرخواهی برای عدم تکرار این قبیل فجایع غیر قابل جبران باید به افکار عمومی تعهد بدهد و نه تخیلات فردی را در قالب پیش گویی به خورد افکار عموم بدهد چرا که رسانه ها دغدغه هایی بس مهمتر دارند.

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه