اخبار داغ

در اختتامیه کنفرانس ملی توسعه پژوهش های نوین در برق و کامپیوتر تربت جام مطرح شد

جوانان با علوم نوین بهشت ایران را بسازند/علم مهندسی راهگشا بحران/به اخلاق و مدیریت در نظام مهندسی پرداخته نشده است

جوانان با علوم نوین بهشت ایران را بسازند/علم مهندسی راهگشا بحران/به اخلاق و مدیریت در نظام مهندسی پرداخته نشده است
همزمان با روز بزرگداشت خواجه نصیرطوسی و روز مهندس مراسم اختتامیه نخستین کنفرانس توسعه پژوهش های نوین در برق و کامپیوتر با صدور بیانیه و خواهان نامه برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جام روز، 5 اسفند همزمان با روز بزرگداشت خواجه نصیرطوسی و روز مهندس مراسم اختتامیه نخستین کنفرانس توسعه پژوهش های نوین در برق و کامپیوتر با حضور مسولان اجرایی، اساتید مراکز آموزشی کشور، دانشجویان و مهندسین با صدور بیانیه و خواهان نامه در محل سالن تربیت شهرستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جام روز, جام روز,

در این محفل علمی محمد حسینی رئیس کنفرانس توسعه پژوهش های نوین در برق و کامپیوتر گفت: ایران اسلامی را می توانیم بهشت بسازیم به شرطی که عمل کنیم و چاره ای جز این نداریم.

,

وی افزود: در اروپا، آمریکا و کانادا وقت طلاست اما در کشور ما خاکستر هم نیست و ما که علم و منابع را داریم چرا نباید کشور را بهشت کنیم.

,

حسینی عنوان کرد: آلودگی هوا و ترافیک کشور را به جهنم تبدیل کرده است و از راه مهندسی می توانیم به جایی برسیم و باید اصولی کار کرد.

,

رئیس کنفرانس توسعه پژوهش های نوین در برق و کامپیوتر تربت جام ادامه داد: جوانان ایران با مهاجرت به کشورهای اروپایی علم روز را فرا بگیرند و برگدند و به کشورشان خدمت کنند و ایران را بهشت کنند.

,

در ادامه مزینانی نائب رئیس سازمان مهندسی استان خراسان با اشاره به اخلاق در مهندسی گفت: اخلاق در نظام مهندسی ضروری و مورد نیاز است و با گذشت 38 سال از عمر انقلاب اسلامی بحث اخلاق در نظام مهندسی صورت نگرفته است.

,

وی افزود: جامعه ایران به سمت و سوی مدیریت پروژه ها نرفته است و باید در مراکز آموزش عالی اخلاق و مدیریت تدریس شود که نظام مهندسی به روز شود.

,

کنفرانس توسعه و پژوهش های نوین در برق و کامپیوتر به مدت دو روز به همت مجتمع عالی وحدت تربت جام برگزار و باصدور بیانیه در پنج بند شامل تاسیس مراکز راهبردی انرژی تجدید پذیر، ایجاد زیر شبکه هوشمند توزیع برق، برگزاری دومین کنفرانس توسعه پژوهش های نوین در برق وکامپیوتر و ایجاد بستری مناسب برای جذب مقالات، اهتمام در به کارگیری انرژی باد و خورشیدی در تربت جام جهت تامین زیر ساخت های علمی و فرهنگی آن و ایجاد دبیرخانه مرکزی استان در این شهرستان در پیوند با پزوه ش های برق از انرژی های تجدید پذیر عصر روز پنجشنبه پایان یافت.

,

در پایان کنفرانس از صاحبان مقالات برتر با تقدیم تندیس و هدایای نفیس تقدیر به بعمل آمد.

,

انتهای پیام

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه