اخبار داغ

رئیس دانشگاه آزاد نطنز:

دانشجویان دغدغه های موجود در حوزه معماری و میراث فرهنگی نطنز را مرتفع کنند

دانشجویان دغدغه های موجود در حوزه معماری و میراث فرهنگی نطنز را مرتفع کنند
زینلی گفت: فارغ التحصیلان مهندسی معماری واحد نطنز باید در حوزه معماری و شهرسازی شهرستان با جدیت نقش آفرینی کرده و دغدغه های موجود در این حوزه را مرتفع نمایند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آوای نطنز چهارمین  همایش ملی الگوهای معماری و شهرسازی اسلامی صبح امروز با حضور محمد نقی زاده از اساتید دانشگاهی در رشته معماری، فعالان عرصه هنر سفال و سرامیک نطنز، دانشجویان رشته مهندسی معماری در مقاطع کارشناسی و ارشد دانشگاه آزاد نطنز و جمعی از مسئولان شهرستان در دانشگاه آزاد اسلامی نطنز برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای نطنز,

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نطنز در این همایش با بیان این که این همایش، چهارمین همایش الگوهای ملی معماری و شهرسازی است که در این دانشگاه برگزار می شود، اظهار کرد: ۱۱۶ مقاله، ۹۱ پوستر و ۱۷ سخنرانی از ۲۰ دانشگاه کشور به دست داوران در این همایش رسیده است.

,

حسین زینلی افزود: همگی داوران از اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه های سراسری هستند.

,

وی تصریح کرد: فارغ التحصیلان مهندسی معماری واحد نطنز باید در حوزه معماری و شهرسازی شهرستان با جدیت نقش آفرینی کرده و دغدغه های موجود در این حوزه را مرتفع نمایند.

,

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نطنز اضافه کرد: توجه به مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه، انتظار می رود دانشجویان این رشته با بهره گیری از فرصت های پیش رو، دغدغه ها و موانع شهرستان در بحث معماری و میراث فرهنگی را مرتفع نمایند.

,

وی گفت: مسئولان شهری، شهردار، فرماندار و مدیران میراث فرهنگی برای استفاده از طرح های پژوهشی دانشجویان اعلام آمادگی کرده اند و امیدواریم خروجی این همایش ارائه طرح‌ های ویژه و عالی برای اجرای طرح‌ هایی با الگوهای معماری اسلامی – ایرانی در شهرستان نطنز باشد.

,

زینلی تاکید کرد: دانشگاه‌ ها باید در برطرف کردن مشکلات منطقه خود نیز موثر باشند و دانشگاهی که به مسائل پیرامون خود بی‌توجه باشد به رسالت خود به خوبی عمل نکرده است.

,

وی خاطر نشان کرد: همایش امروز تحت حمایت «سیویلیکا» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نطنز برگزار و کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد.

,

در حاشیه مراسم دانشجویان و میهمانان این همایش از آثار عباس عبادی و مهدی توسلیان از هنرمندان نطنزی بازدید کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه