اخبار داغ

فرماندارتنگستان:

تعداد زیادی کوچه و معابر در شهر اهرم نیاز به آسفالت دارد

تعداد زیادی کوچه و معابر در شهر اهرم نیاز به آسفالت دارد
دهدشتی با اشاره به اینکه تعداد زیادی کوچه و معابر در شهر اهرم نیاز به آسفالت دارد گفت: باتوجه به حجم کارهایی زیادی که از سالیان متمادی باقی مانده باید تلاش و کوشش مضاعف و صرف منابع اعتباری لازم را داشته باشیم .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تنگستان نما، عادل دهدشتی فرماندارتنگستان در نشست هم اندیشی توسعه شهراهرم با اشاره به اینکه شهرستان تنگستان دربارندگی های اخیر بامدیریت صحیح ستاد مدیریت بحران توانست از مشکلات ناشی از سیل به خوبی عبور کند، اظهار داشت: بامدیریت خوب استاندارمحترم بوشهرواداره کل مدیریت بحران، شورای بحران شهرستان و مدیریت صحیح با کمترین خسارت مالی و تلفات جانی توانستیم از این مقطع عبور کنیم  و خروجی خوبی از مجموعه دستگاههای دولتی شاهد باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تنگستان نما,

عادل دهدشتی تصریح کرد: با همراهی، صبر وحوصله مردم، تلاش وکوشش مضاعف شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان وهمه دستگاه ها،شوراها،شهرداران ودهیاران درسطح شهرستان توانستیم به شکل ویژه ای به گونه ای از شرایط عبور کنیم که رضایتمندی حداکثری مردم را با توجه به شرایط فراهم آوریم.

,

وی ادامه داد: یکی ازخواست هاو مطالبات مردم مانند سالهای گذشته دراین بارندگی بحث احداث سد بود که نوید آغاز عملیات اجرایی سد خائیز در قبل سال را به مردم دادید.

,

فرماندار تنگستان افزود: یکی ازپروژه های شاخص شهرستان که انتفاع آن به شکل ویژه به شهر اهرم برمی گردد؛ بزرگراه اهرم به برازجان است که برنامه ریزی برای احداث این بزرگراه با نگاه و تاکیدات ویژه استاندارمحترم بوشهر و تلاش نماینده محترم صورت گرفت و این مهم با قدرت در حال اجرا می باشد و نیاز است این راه به گونه ای احداث گردد که شهر اهرم به محاق نرود و بیشرین بهره مندی  را مردم از این راه مواصلاتی داشته باشند.

,

این مقام عالی دولت درشهرستان بیان کرد: با توجه به طرح تحول سلامت درسطح کشورواستان؛ وضعیت شهرستان تنگستان به ویژه شهراهرم باتوجه به اینکه تنها بیمارستان شهرستان دراین شهرمی باشد، این شهرستان با نُرم استانی فاصله بسیاری دارد که مطمئن هستیم تلاش وکوشش همه دست اندر کاران دردانشگاه علوم پزشکی وهم نگاه ویژه استاندارمحترم بوشهر دراین حوزه مثمر ثمرخواهدبود.

,

وی خاطرنشان کرد: قدمت طولانی مدت و بزرگ و تاریخ پر افتخار شهر اهرم می طلبد در حوزه عمران شهری با توجه به سطح توقع و انتظارات مردم نگاه ویژه ای به آن داشته باشیم .
دهدشتی گفت: احداث پل روی روخانه فصلی باهوش اهرم بعنوان یکی از مطالبات جدی مردم از گذشته؛ یکی از نکات مهمی است که انتظار داریم با عنایت ویژه استاندار محترم بوشهر این خواست مردم محقق گردد .

,
,

فرماندارتنگستان با اشاره به اینکه ساماندهی کانالهای آبیاری و دفع آب سطحی شهر اهرم ضروری است؛ افزود:ساماندهی ودفع آب های سطحی درسطح شهراهرم که همه ساله مشکلاتی ایجاد می کند بعنوان یک برنامه مشخص و رویکرد برای آینده؛ برنامه ریزی گردد .

,

این مقام عالی دولت در شهرستان ادامه داد: بحث مرمت ونوسازی قلعه کلات شهر اهرم که یادآور افتخار آفرینی سردار مبارزه و استوار استقامت شهر اهرم یعنی سردار زایر خضرخان اهرمی می باشد که این بعنوان یکی از مطالبات جدی مردم شهر اهرم است که امیدواریم بتوانیم در یک بازده زمانی کار مرمت این قلعه به پایان برسانیم .

,

وی با اشاره  به اینکه تعداد زیادی کوچه و معابر در شهر اهرم نیاز به آسفالت دارد عنوان کرد :باتوجه به حجم کارهایی زیادی که از سالیان متمادی باقی مانده باید تلاش و کوشش مضاعف و صرف منابع اعتباری لازم را داشته باشیم .

,

دهدشتی تبیین کرد:درکمیته برنامه ریزی سال جاری اعتبارات عمرانی شهر اهرم 4 میلیارد و ٢٠ میلیون تومان مصوب شد که درقالب ردیف های نفت، گاز، اعتبارات استانی،متوازان و180خواهد بود که امیدواریم تخصیص این اعتبارات تا پایان سال محقق گردد.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه