اخبار داغ

اعتراض رئیس شورای استان گلستان به افزایش قبوض آب

اعتراض رئیس شورای استان گلستان به افزایش قبوض آب
ایوب هلاکو رئیس شورای اسلامی استان گلستان گفت: مدیریت آب و فاضلاب شهری باید جوابگوی افزایش های جدید در قبوض آب باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایوب هلاکو رئیس شورای اسلامی استان گلستان در مصاحبه با خبرنگار «مینوخبر» به افزایش بی رویه قیمت آب بها شهری شدیدا اعتراض کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مینوخبر, مینوخبر,

وی در این خصوص گفت: این افزایش به گونه ای است که متاسفانه مبالغ آبونمان و تبصره های مختلف معادل قیمت مصرفی آبی است ک شهروندان استفاده می کنند.

,

هلاکو تصریح کرد: در سال 94 توافقی بین شوراهای اسلامی شهرها با مدیریت آب و فاضلاب استان در خصوص افزایش مبلغی ناچیز به حق انشعابات جدید و افزایش مبلغ 900 تومان ماهانه به هر واحد به منظور اصلاح و توسعه شبکه های شهری، تعویض و تعمیر کنتورها منعقد شد اما اکنون ملاحظه می شود در قبوض جدید افزایش های زیادی تحت عنوان تبصره های متفاوت به شهروندان تحمیل شده است به گونه ای که در بسیاری از قبوض مبلغ دریافتی به تناوب متغیر است و این حق قانونی شهروندان است که برای استیفای حق خود از طریق مراجع ذیربط اقدام کنند.

,

رئیس شورای استان گلستان با بیان اینکه باید هرگونه افزایشی متناسب با قانون باشد و با رعایت وضع درامدی مردم تنظیم شود اظهار داشت: دولت محترم در بسیاری از امور به دنبال تثبیت قیمت ها بوده و در سال های گذشته سعی کرده افزایش ها براساس قدرت درآمدی مردم تعریف شود و افزایش جهشی برخلاف سیاست های دولت است.

,

وی با توجه به مراجعات شهروندان خواستار رسیدگی به این موضوع از طریق دستگاه های نظارتی و مدیریت آبفا شهری در استان شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه