اخبار داغ

رئیس هیئت جودو تیران و کرون:

فعالیت جودوکاران تیران و کرون با افتتاح رسمی هیئت جودو گسترده تر می شود

فعالیت جودوکاران تیران و کرون با افتتاح رسمی هیئت جودو گسترده تر می شود
رحیمی گفت: این هیئت با جذب افراد و استعداد یابی و برگزاری کلاس های آموزش جودو در شهرها و روستاهای شهرستان فعالیت خود را گسترده تر خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر تیران و کرون، مراسم افتتاح هیئت جودو شهرستان تیران و کرون عصر پنج شنبه با حضور همایون طبائی دبیر هیئت جودو و اعضای کمیته های هیئت جودو استان، جودوکاران و مسئولان و تعدادی از خیران شهرستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر تیران و کرون,

رئیس هیئت جودو شهرستان پیرامون این ورزش رزمی در تیران و کرون، اظهار کرد: بنده از سال ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۹ کلاس های جودو را مخصوص پرسنل سپاه پاسداران و نیروی انتظامی برگزار کرده و از سال ۸۹ با همکاری و کمک برخی افراد شهرستان، این ورزش به صورت آزاد در شهرستان آموزش داده شده است.

,

اسدالله رحیمی گفت: فعالیت جودوکاران از سال ۸۹ تا ۹۳ بدون هیچ حمایتی از شهرستان و استان ادامه پیدا کرد تا با ورود آقای مرادیان رئیس سابق اداره ورزش و جوانان شهرستان و آقای عصارزادگان رئیس هیئت جودو استان تغییر و تحولاتی حاصل شد.

,

وی افزود: هیئت جودو شهرستان با شروع فعالیت رسمی با دریافت مبلغ  ۱۰ میلیون تومان مکان هیئت را تجهیز نموده و با حمایت مجمع امور خیران مبلغ ۱۲ میلیون تومان را برای خرید تخت تاتامی به استان پرداخت کرده است و مابقی پول تا ۳۰ میلیون تومان را با همکاری استان و خیران پرداخت می کند.

,

رئیس هیئت جودو شهرستان خاطرنشان کرد: تعداد ۳۰ نونهال و  ۴۰ نفر بزرگسال در تیران و کرون در رشته ورزشی جودو فعالیت دارند که ۲۰ نفر از این تعداد را بانوان تشکیل می دهند.

,

رحیمی با اشاره به پتانسل بالای مردم تیران وکرون در زمینه ورزش، تصریح کرد: این هیئت با جذب افراد و استعداد یابی و برگزاری کلاس های آموزش جودو در شهرها و روستاهای شهرستان فعالیت خود را گسترده تر خواهد کرد.

,

وی با اشاره به درخشش جودوکاران شهرستان در مسابقات استانی و کشوری، یادآور شد: نایب قهرمانی بانوی جودوکار شهرستان در مسابقات کشوری، نایب قهرمانی در مسابقات استانی، کسب مقام اول تا سوم توسط نونهالان طی سال جاری و قهرمانی و نایب قهرمانی مسابقات استانی در سال های ۹۲ و ۹۰ در بخش دفاع شخصی از جمله افتخارات جودوکاران تیران وکرون است.

,

رئیس هیئت جودو شهرستان ادامه داد: مهدی شیرازی دبیر هیئت جودو و مربی شهرستان ضمن ارتقای درجه مربیگری ملی خود، کمربند مشکی دان دو  را از فدراسیون جودو اخذ کرد که موفقیت خوبی برای شهرستان محسوب می شود.

,

بر این اساس، در پایان هدایایی از طرف هیئت جودو شهرستان به مقامات استانی اعطا شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه