اخبار داغ

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس دهم؛

نحوه‌ی فروش و فعالیت اقتصادی خودروسازان زیر ذره‌بین مجلس/ در اواخر عمر دولت یازدهم نمی‌توان نعمت‌زاده را عزل کرد

نحوه‌ی فروش و فعالیت اقتصادی خودروسازان زیر ذره‌بین مجلس/ در اواخر عمر دولت یازدهم نمی‌توان نعمت‌زاده را عزل کرد
نماینده مردم اصفهان گفت: در شرایط فعلی و عمر کوتاهی که از دولت یازدهم باقی مانده قطعا وزیر صنعت و معدن عزل نمی‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حمیدرضا فولادگر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی آناج با اشاره به موضوع سود پرداخت سود مشارکت از سوی خودرو سازان، ابراز داشت: این موضوع به زودی در کمیسیون مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت، آنچه مسلم است باید این پرداختی‌ها شرعی و بر اساس قوانین مصوب باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی اضافه کرد: خودرو سازان به دو صورت لیزینگ و پیش فروش عمل می‌کنند که هر کدام از این‌ها شرایط و ضوابط خاص خود را دارد، در این چند روزه چون موضوع بررسی بودجه سال 96 در دستور کار مجلس قرار داشت، نتوانستیم برخی موارد را مورد تحقیق قرار دهیم که در اولین فرصت به این موضوعات رسیدگی خواهد شد.

,

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس دهم با اشاره به نامه ارسالی توسط احمد توکلی به معاون اول رئیس جمهور، متذکر شد: در شرایط فعلی و عمر کوتاهی که از دولت یازدهم باقی مانده قطعا وزیر صنعت و معدن عزل نمی‌شود، شاید اگر در سال 96 روحانی پیروز انتخابات شود در کابینه تجدید نظرهایی انجام دهد.

,

وی اذعان داشت: در مورد نعمت زاده عمده‌‌ترین مطلب ثروت و عضویت او در چندین شرکت است، وزیر صنعت تمام این موارد را قبول دارد و ادعا کرده زمانی در بخش خصوصی فعالیت نموده اما از زمانی که در دولت مشغول شده از هیئت مدیره آن شرکت‌ها استعفاء داده است.

,

نماینده اصفهان با بیان اینکه نعمت زاده با وجود کهولت سن در حوزه صنایع و معادن اشراف خوبی دارد، عنوان کرد: بهتر است وی در این زمینه‌ها شفافیت نشان دهد تا شائبه‌ای به وجود نیاید، البته کمیسیون اصل نود و حقوقی و قضائی باید در این موارد ورود جدی داشته باشند تا تمامی مسئولین در همه زمینه‌ها شفافیت لازم را از خود نشان دهند.

,

وی در تشریح عملکرد دولت یازدهم، بیان داشت: این دولت علی‌رغم شعارهای خود در رفع تحریم‌ها و به فرجام رساندن برجام ناکام ماند؛ دولت تمام توان خود را برای حل برجام گذاشت و از ظرفیت‌ها و امکانات داخلی غافل ماند.

,

فولادگر با بیان اینکه دولت تقریبا دو سال امید خود را به برجام بست، خاطرنشان کرد: گرچه بعد از برجام برخی از مشکلات تقریبا حل شد اما آن انتظاری که دولت از پسابرجام داشت محقق نشد.

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه