اخبار داغ

معاون هنری وزارت ارشاد:

افزایش 26 میلیاردی بودجه معاونت هنری ارشاد در سال 96

افزایش 26 میلیاردی بودجه معاونت هنری ارشاد  در سال 96
معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از افزایش 26 میلیارد تومانی اعتباربودجه معاونت هنری وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی خبرداد و گفت: با این افزایش موقعیت خوبی برای حل مشکلات به وجود آمده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کیش پرس، علی مرادخانی،معاون امور هنری وزیر ارشاد و رئیس هیئت امنای موسسه هنرمندان پیشکسوت، در مراسم پنجمین همایش سراسر هنرمندان با اشاره به اینکه اعتبار حوزه معاونت هنر در زمان ورود به آن تنها 14 میلیارد تومان بود گفت:  رئیس سازمان برنامه و بودجه در دولت تدبیر و امید یکی از بزرگترین حامیان موسسه هنرمندان پیشکسوت است و با وجود مطالباتی که حوزه معاونت هنری دارد چیزی از آن جز همین آثارباقی نمی ماند و ایشان با توجه به مشکلات مطرح شده 46 میلیارد تومان به بودجه حوزه معاونت هنری اضافه کردند که رقم خوبی بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کیش پرس,

مرادخانی هنرمندان پیشکسوت را عامل  بسیاری از فعالیت های اساسی در حوزه هنردانست و اظهار کرد: امروز در همه زمینه های هنری مانند، موسیقی، تئاتر، خوشنویسی، هنرهای تجسمی در تمامی شهرها شاهد تاریخ هسیتم و آنچه برای تاریخ می ماند فعالیت های این هنرمندان است.

,

وی با اشاره به دیدگاه مثبت معاون رئیس جمهور به حوزه هنر تاکید کرد: با توجه به نگاه مثبت و علاقه ویژه معاون رئیس جمهور و همکارانشان نسبت به حوزه فرهنگ و هنر برای ما هم موقعیت ویژه ای فراهم شده تا مشکلات را مطرح وحل کنیم.

,

معاون هنری وزارت ارشاد با اشاره به افزایش 26 میلیاردی به اعتبار بودجه سال 96 حوزه هنری خاطر نشان کرد: با همه مسائل موجود و تلاش های معاون رئیس جمهور نسبت به این حوزه امید وارم بتوانیم با کمک های ایشان گرفتاری و مشکلات این حوزه را به سامان برسانیم.

,

بیش از 120تن از هنرمندان پیشکسوت به همراه خانواده های خود در پنجمین همایش سراسر هنرمندان پیشکسوت که باحضور محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور، علی مرادخانی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، رضا معصومی راد رئیس امور فرهنگی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، سید عباس عظیمی مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت، امین عارف نیا مشاور وزیر و مدیر کل دفتر حوزه وزارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش در سالن اجتماعات هتل مارینای کیش برگزار شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه