اخبار داغ

رییس جمعیت هلال احمر تایباد:

هشت میلیارد ریال کالا و ۱۲هزار پرس غذای گرم حضرت در روستاهای سیل زده توزیع شد

هشت میلیارد ریال کالا و ۱۲هزار پرس غذای گرم حضرت در روستاهای سیل زده توزیع شد
رییس جمعیت هلال احمر شهرستان تایباد گفت: تاکنون در بین 110خانوار آسیب دیده در سیل اخیر شهرستان تایباد، 22 قلم کالای زیستی و اضطراری به ارزش هشت میلیارد ریال توسط جمعیت هلال احمر شهرستان تایباد توزیع شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا صیادی، رییس جمعیت هلال احمر شهرستان تایباد در گفتگو با تایبادخبر با بیان اینکه در بارندگی بی سابقه و سیل اخیر شهرستان تایباد 182 منزل روستایی (روستاهای حاجی آباد، فرمان آباد، دربند، رهنه، چهاربرجی، آبقه و.... و زیرگذر کاریز و سد رهنه ) توسط جمعیت هلال احمر تخلیه آب صورت گرفت، افزود: تعداد 143 نفر در شب اول بارندگی (29 بهمن ماه) بعلت انسداد محور تایباد-خواف و محور تایباد-باخرز در روستاهای کرات و پلبند اسکان اضطراری یافتند و تعداد41 دستگاه خودرو از سیل و گل و لای رهاسازی شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تایبادخبر,

 

,

صیادی تصریح کرد: در تخلیه روستاهای خیرآباد، دوغارون، فیض آباد، قومی و شمس آباد و حسینی تعداد 4500 نفر درمنازل اقوام و خویشان و سالنها و مساجد اسکان داده شدند که از این اسکان داده شده ها تعداد 89 نفر از مردم دوغارون و قومی و تعدادی افاغنه بمدت دو شب و سه روز در سالن جمعیت هلال احمر اسکان داشتند که تعداد 180تخته پتو، 53تخته موکت، 100شل آب معدنی، 850 قرص نان، 732بسته جیره اضطراری و کنسروجات، ست ظروف، البسه، موادشوینده، کفش، گالن آب و کلمن، چراغ والور وچراغ فانوس، قند و برنج و...... ازطرف هلال احمر توزیع شده است.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: تاکنون به بیش از 110خانوار آسیب دیده 22 قلم کالای زیستی و اضطراری به ارزش ریالی هشت میلیارد ریال توسط جمعیت هلال احمر شهرستان تایباد توزیع شده است که از این آمار در روستای دوغارون بعلت تخریب و آسیب دیدن همه منازل 100درصد مردم کالا اختصاص داده شد.

,

 

,

وی در پایان عنوان کرد: بامساعدت تولیت آستان قدس رضوی و حمل غذا با بالگرد هلال احمر نیز دیروز و امروز با همکاری خدام و نیروهای هلال احمر و سپاه 12هزار پرس غذای گرم حضرت در روستاهای سیل زده توزیع شد.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه