اخبار داغ

فرماندار بستک:

قرآن بین عقیده و عمل همخوانی ایجاد می کند

قرآن بین عقیده و عمل همخوانی ایجاد می کند
فرماندار بستک اظهار کرد: منطق قرآن، منطق عقلانیت و بین عقیده و عمل همخوانی ایجاد می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانگیریه؛ عبدالله پرتابیان فرماندار بستک در دوازدهمین دوره مسابقه سراسری حفظ قرآن کریم اهل سنت جنوب کشور در مسجد جامع شهر بستک و در جمع پرشور قاریان و قرآن دوستان گفت: عزتی که امروز ما شاهد آن هستیم از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است زیرا رهبر کبیر انقلاب همیشه سه کلمه خدا، اسلام و قرآن را به دیگران توصیه می فرمودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانگیریه,

 

,

وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی توجه ویژه ای به قرآن شد که امروز، کشورمان در دنیای اسلام حرف برای گفتن دارد و باید سعی شود تا به معانی و مفاهیم قرآن توجه شود همانگونه که مقام معظم رهبری نیز جهت انتقال معنویت در جامعه به این مهم سفارش می کنند.

,

 

,

پرتابیان حافظان قرآن را مایه افتخار جهان اسلام دانست و افزود: قرآن به محکم ترین و مستقیم ترین راه هدایت می کند و قرآن انواع مباحث را در خود جای داده است از جمله در بحث اقتصادی در دنیای امروز حرف برای گفتن دارد و همچنین بهترین شیوه حکومتداری نیز در آن موجود است.

,

 

,

وی عنوان کرد: قرآن بین عقیده و عمل همخوانی ایجاد می کند و قرآن به جامعه فهم و قدرت می دهد و بنا به دعوت حضرت رسول(ص)، انسان مومن باید با بهره گیری از قرآن، قوی شود زیرا هرگاه انسان از قرآن فاصله بگیرد دچار ضعف و عقب ماندگی می شود.

,

 

,

فرماندار بستک در پایان اظهار کرد: منطق قرآن، منطق عقلانیت و امید است و منطق امروز دولت تدبیر و امید که با انجام مذاکره با غرب که برجام، نمودی از آن است برگرفته از منطق قرآن است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه