اخبار داغ

با حضور وزیر بهداشت و درمان:

3 پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان های گرمسار و آرادان به بهره برداری رسید

3 پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان های گرمسار و آرادان به بهره برداری رسید
صبح امروز با حضور وزیر بهداشت و درمان ، استاندار ، فرماندار و تنی چند از مدیران دستگاه های اجرایی 3 پروژه بهداشتی ، درمانی و دانشگاهی در شهرستان های گرمسارو آرادان به بهره برداری رسید .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گرمسارآنلاین در سفر چند ساعته هاشمی ، وزیر بهداشت ودرمان کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام خمینی (ره) گرمسار با زیر بنای 750 متر مربع و مساحت 2500متر مربع و در ظرفیت 20 اتاق پزشک و با اعتبار حدود 15 میلیارد ریالی، پایگاه سلامت امید واقع در مسکن مهر گرمسار باز یر بنای 130 متر مربع و مساحت 1500متر مربع و با اعتبار 2میلیارد ریال با هدف خدمات رسانی به حاشیه شهر گرمسار و ایجاد ظرفیت های درمانی در این مناطق به بهره برداری می رسد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رمسارآنلاین,

در ادامه هاشمی در سفری کوتاه به شهرستان آرادان نیز یک پروژه دانشگاهی و بهداشتی را با نام دانشکده تغذیه و علوم غذایی باز یر بنای 2800متر مربع و شامل 6 کلاس درس،4 آزمایشگاه، کتاب خانه ، سایت کامپیوتر ، فضای اداری و سلف سرویس با اعتبار بالغ بر27 میلیارد ریال به بهره برداری و فاز اجرایی و عملیاتی می رسد . دانشکده علوم تغذیه و علوم غذایی شهر آرادان زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی استان و حائز ظرفیت 200 دانشجو در مقاطع کار شناسی تغذیه، صنایع غذایی، بهدشات محیط، بهشدات عمومی و فوریت های پزشکی می باشد .

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه