اخبار داغ

فرماندار تالش خبر داد:

مساجد بین راهی تالش باید برای انجام فرایض دینی مسافران آماده می شوند

مساجد بین راهی تالش باید برای انجام فرایض دینی مسافران آماده می شوند
فرماندار تالش در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان تالش گفت: کلیه مساجد بین راهی باید برای اسکان و انجام فرایض دینی مسافران آماده شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  مریان خبر ؛ اولین جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان تالش پنج شنبه ۵ اسفند  به حضور  فرماندار و با حضور اعضای ستاد و با هدف تشکیل کمیته های مربوطه و تشریح وظایف هر کدام ، در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , مریان خبر,  ؛ اولین جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان تالش پنج شنبه ۵ اسفند  به حضور  فرماندار و با حضور اعضای ستاد و با هدف تشکیل کمیته های مربوطه و تشریح وظایف هر کدام ، در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.,

فرماندار تالش در ابتدای  این جلسه گفت:  ایام نوروز امسال همزمان با انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا است ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان  زمینه خدمات رسانی بهتر و فضای شاد و زیبا برای مسافران عزیز مهیا کنند .

,

مهدوی ادامه داد: دولت با توجه به تهعد که به مردم و مقام معظم رهبری که امانتدار حقوق مردم باشد سعی و تلاش میکند که انتخابات پیش رو در نهایت صحت و سلامت و امنیت کامل برگزار شود .

,

وی در ادامه گفت:  مسولان دستگاه های اجرایی باید وظایف خود در راستای خدمت رسانی به مسافران نوروزی را به نحو احسن انجام دهند و شرایطی را برای آنان فراهم کنند که در حد و شان شهر تالش باشد و میهمانان نوروزی با یک خاطره خوب وشیرین از این شهرستان خارج گردند .

,

فرماندار ادامه داد:  امنیت، رفاه، اسکان، بازدید از اماکن مذهبی و تاریخی، استراحت و پذیرایی یا مسایلی که مرتبط با موضوعات ترافیکی است اهمیتی بسیار بالایی دارد.

,

مهدوی عبور و اسکان مسافران نوروزی را فرصت مناسبی جهت معرفی فرهنگ، هنر ،توانمندیها و قابلیتهای شهرستان به هموطنان دانست و افزود: اعضای ستاد در این خصوص بیشتر تلاش کنند، کلیه مساجد بین راهی باید برای اسکان و انجام فرایض دینی مسافران آماده شوند ،  تنظیم جدول کشیک منظم برای سیستم های خدمات رسان به عموم مردم، برقراری نظم و امنیت در جاده ها، مناطق مسکونی و تفرجگاه های شهرستان را از عمده برنامه های ستاد تسهیلات نوروزی امسال بیان کرد.

,

وی در بخش پایانی سخنان خود ، به نکات مهمی از جمله زیباسازی شهر، بهداشت ، نظارت بر بازار و اصناف تأکید کرد .

,

در ادامه معاون سیاسی فرمانداری تالش بر ساماندهی دست فروشان شهر در روزهای پایانی سال و همچنین ساماندهی دست فروشان وردودی طرح گیسوم تاکید کرد و گفت : یک کمیته متشکل از بخشداری اسالم و شهرداری تالش تشکیل شود .

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه