اخبار داغ

معاون رییس جمهور در اردکان تأکید کرد:

شکست پروژه ایران هراسی با معرفی آثار باستانی ایران به گردشگران خارجی

شکست پروژه ایران هراسی با معرفی آثار باستانی ایران به گردشگران خارجی
معاون رییس جمهور در اردکان یزد گفت: باید آثار باستانی را برای مقابله با پروژه ایران هراسی، به گردشگران خارجی معرفی کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از یزدبانو؛ دکتر زهرا احمدی پور معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در حاشیه بازدید از آثار تاریخی شهر اردکان در موزه فرش این شهر اظهار کرد: از همه مسئولان برای تلاش‌هایشان در جهت حفاظت و صیانت از این بافت تاریخی تشکر می‌کنم و امیدوارم در نوروز 96 خدمات مناسبی به گردشگرانی که به اردکان سفر می‌کنند ارائه شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدبانو,

وی با تأکید بر اینکه جاذبه‌های تاریخی و گردشگری ایران باید به گردشگران خارجی معرفی شود افزود: معرفی جاذبه‌های گردشگری و تاریخی ایران و آشنایی گردشگران دنیا با این جاذبه‌ها باعث شکست پروژه ایران‌هراسی می‌شود.

,

معاون رییس جمهور ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌هایی که در حوزه فرهنگی و تاریخی داریم، گردشگران خارجی با شناخت از این ظرفیت‌ها می‌توانند در امنیت کامل به ایران سفر کنند.

,

احمدی پور تصریح کرد: نوروز 96 در استان‌های مختلف ازجمله استان یزد به‌شکل متفاوتی برگزار خواهد شد و در این میان سمن‌ها و بخش خصوصی نقش مهمی در برگزاری جشن نوروز دارند.

,

وی برگزاری متفاوت نوروز امسال را با هدف تکریم ملت بزرگ ایران دانست و گفت: ملت بزرگ ایران شایسته دریافت بهترین خدمات‌اند.

,

در این جلسه، محمدحسن طالبیان معاون میراث‌فرهنگی کشور، محمدرضا تابش نماینده ارکان و رئیس مجمع نمایندگان استان یزد، سیدمحمدرضا سیدحسینی معاون امور استانداری یزد، فاطمه دانش‌یزدی مدیرکل میراث‌فرهنگی یزد، و حسین مقیمی فرماندار و بهروز شهابی‌زاده شهردار اردکان حضور یافتند.

,

انتهای پیام / 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه