اخبار داغ

درمان رایگان ۸۰۰ نفر از اهالی بندر چارک توسط گروه پزشکی موسسه خیریه راه ایمان

درمان رایگان ۸۰۰ نفر از اهالی بندر چارک توسط گروه پزشکی موسسه خیریه راه ایمان
گروه پزشکی موسسه راه ایمان وابسته به دفتر آیت‌الله العظمی سیستانی در تهران با حضور در بندرچارک و حومه آن بیش از ۸۰۰ شهروند این مناطق را به‌صورت رایگان ویزیت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سعید صدقیان، هماهنگ‌کننده گروه پزشکی موسسه راه ایمان در گفتگو با خبرنگار  مروارید نیوز گفت: این گروه با حضور در مناطق محروم به هموطنان خدمات رسانی درمانی رایگان ارائه می دهند که  پنج پزشک متخصص در حوزه کودکان و زنان و یک پزشک عمومی و درد وچشم  در مدت ٢ روز در این طرح شرکت داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مروارید نیوز,

‎وی افزود:  انجام معاینات و ویزیت رایگان شهروندان بندر چارک در دو حوزه بخش مرکزی و روستایی صورت گرفته که داروهای تجویزشده نیز به‌صورت رایگان در اختیار آنان قرارگرفته است.

,

‎صدقیان اظهار کرد: : در این طرح بیمارانی که موارد حاد در آن‌ها تشخیص داده شود با تشکیل پرونده و جهت ادامه مراحل درمان به مرکز این موسسه در تهران برای پیگیری بیشتر ارجاع داده می‌شوند.

,

‎ هماهنگ‌کننده گروه پزشکی موسسه راه ایمان عدم اطلاع از آگاهی‌های پزشکی و بهداشتی یکی از عمده‌ترین مشکلات رایج در مناطق روستایی و دورافتاده دانست که شهروندان را درگیر بیماری‌های مختلف نموده است

,

گفتنی است آیت‌الله العظمی سید علی حسینی سیستانی از مراجع بزرگ تقلید شیعه است که دفتر آن خدمات ارزنده‌ای در زمینه آموزش‌وپرورش، درمان و امور خیریه انجام داده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه