اخبار داغ

وزیر بهداشت و درمان در گرمسار:

امید واریم در مجلس بودجه 96 وزارت بهداشت و درمان دستکاری نشود

امید واریم در مجلس بودجه 96 وزارت بهداشت و درمان دستکاری نشود
وزیر بهداشت و درمان در گرمسار گفت: بودجه سال 96 وزارت بهداشت ودرمان نسبتا واقعی دیده شده است و امید واریم در صحن علنی دچار دستکاری نشود و هزینه های کشور اضافه نشود چون هیچ منبع درآمدی به غیر از بودجه در وزارتخانه وجود ندارد در آن صورت اگر دچار دستکاری و تغییرات شود بودجه غیر واقعی را خواهیم دید و برنامه ریزی در سطح کلان دیگر وجود نخواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گرمسارآنلاین صبح امروز سید حسن قاضی زاده هاشمی؛ وزیر بهداشت ودرمان به همراه استاندار 3 طرح بهداشتی و درمانی و دانشگاهی را در شهر های گرمسار و آرادان به بهره برداری رساندند  .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسارآنلاین ,

 وزیر بهداشت  ودرمان در حاشیه این مراسم ها در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما در گرمسار با اعلام این مطلب  اظهارداشت: من همیشه نسبت به بودجه بندی وزارت بهداشت  ودرمان گله مند بوده ام چون که آنچه قانون  است اجرا نمی شود بهطوری که بودجه تصویب می شود  ولی تخصیص و تحویلش  از خزانه متناسب  با انچه که تصویب  شده نیست .

,

  هاشمی در ادامعه با اشاره به اینکه بودجه وزارت بهداشت  ودرمان  غیر و اقعی است  افزود: به همین دلیل است که دستگاه های اجرایی انتظار دارند بودجه واقعی  را  ببینند  و عدد ور قمی را  قبل از تخصیص اعلام نکنیم  که انتظارات دستگاه ها   بالا رود  و بتوانیم پاسخگو  انتظارات باشیم.

,

 وی در ادامه  افزود: انتظار داریم که  در مجلس و دولت  هر چه قدر اعتبار تخصیص داده می شود  اول سال تکلیف آن مشخص گردد و تا پایان سال تحویل دستگاه ها گردد  تا متناسب با پولی که دارند  هزینه پیش بینی کنند .

,

 وزیر بهداشت  ودرمان به ساخت حدود 250کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی در کشور  در سال جاری اشاره کردو افزود: در سفر به استان سمنان یکی از این کلینیک های ویژه را  در گرمسار به  مرحله افتتاح رساندیم  و چند پایگاه و خانه بهداشت را  افتتاح کردیم  و قصد داریم در این سفر  با حضور در همایش دندان پزشکان در سمنان  شرکت کنیم  و تعدادی از این پروژه های بهداشتی استان را  افتتاح و آغاز نماییم.

,

  هاشمی در ادامه به اعلام برنامه های این وزارتخانه  تا 10 روز آینده برای  تمهیدات سفر های  نوروزی کشور نیز  خبردادو  تصریح کرد :وزارت بهداشت ودرمان در سفر  های نوروزی با تمام دستگاه ها همچون هلال احمر , وزارت راه ، پلیس راه  هماهنگی داریم .

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه