اخبار داغ

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد/

افتتاح دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در یاسوج

افتتاح دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در یاسوج
رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: رئیس مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری جهت افتتاح دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در یاسوج حضور پیدا می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری چهارفصل، محمدشریف اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگاران در یاسوج در خصوص برگزاری جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از اجرای عمومی هم‌زمان گروه‌ها در چند مسجد و حسینیه شهر یاسوج خبر داد.

وی گفت: در روزهای آینده اولین جشنواره استانی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در سالن حوزه هنری و سالن دانشگاه پیام نور شهر یاسوج برگزار خواهد شد.

این مسوول افزود: همه نمایش‌ها متأثر از فرهنگ و مکتب انقلاب اسلامی هستند و هنرمندان شرکت کننده نیز پرورش یافته حوزه هنری بوده و حرکتی بزرگ را آغاز خواهیم کرد.

رئیس حوزه هنری استان گفت: با افتتاحیه دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد بار سنگینی به دوش حوزه هنری خواهد بود که به امید خدای متعال و با همراهی و همکاری هنرمندان بچه‌های مسجد تئاتر‌ها را به میان مردم ببریم.

 وی از حضور کورش زارعی رئیس مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری کشور در اختتامیه جشنواره و افتتاحیه دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد خبر داد و گفت: برگزیدگان جشنواره در بخش‌های نویسندگی، کارگردانی و بازیگری و نمایش برتر جشنواره معرفی خواهند شد.

این مسؤول افزود: تعداد 9 نمایش در این جشنواره به رقابت می‌پردازند و در پایان نمایش برتر با انتخاب هیأت داوران به جشنواره سراسری بچه‌های مسجد راه پیدا خواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهارفصل, چهارفصل, چهارفصل,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه