اخبار داغ

وزیر بهداشت در سمنان:

طرح سلامت دهان و دندان برای 7 میلیون دانش آموز مقطع ابتدایی اجرایی شده است

طرح سلامت دهان و دندان برای 7 میلیون دانش آموز مقطع ابتدایی اجرایی شده است
سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اجرای طرح سلامت دهان و دندان در کشور گفت: بزودی دانش آموزان تمام مقاطع تحصیلی تحت پوشش این طرح قرار خواهند گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه همایش ملی سلامت دهان و دندان که در تالار رازی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی سمنان در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح های اجرا شده در خصوص بهداشت دهان و دندان در دولت یازدهم گفت: خوشبختانه تاکنون اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از پوسیدگی دندانهای 7 میلیون دانش آموز مقطع دبستان در سراسر کشور در دو نوبت اجرایی شده است که مرحله سوم آن نیز در اردیبهشت سال آینده اجرایی خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

قاضی زاده هاشمی تاکید کرد: با اجرای این طرح وقتی دانش آموزان به سن 14 و 15 سالگی می رسند قطعا دندان های خراب کمتری نسبت به افراد مقطع زمانی فعلی خواهند داشت.

,

وی ادامه داد: در این طرح هیچ گونه هزینه ای از خانواده ها دریافت نخواهد شد و اعتبارات آن از محل طرح تحول نظام سلامت پیش بینی شده است.

,

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: در آینده ای نه چندان دور دانش آموزان کلیه مقاطع تحصیلی تحت پوشش اقدامات پیشگیرانه سلامت دهان و دندان قرار خواهند گرفت.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه