اخبار داغ

روز شمار تاریخ ایران / ششم اسفند؛

قتل ۱۸ ایرانی توسط ضد انقلاب و منافقین / شهادت کارگر گلستانی تا روحانی کرمانی در شش اسفند

قتل ۱۸ ایرانی توسط ضد انقلاب و منافقین / شهادت کارگر گلستانی تا روحانی کرمانی در شش اسفند
ششم اسفند، مصادف با سالروز ترور حداقل ۱۸ ایرانی در بین سالهای ۵۷ تا ۱۳۸۲ در شهرهای مختلف کشور به دست ایادی آمریکا است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، ششم اسفند، مصادف با سالروز ترور حداقل ۱۸ ایرانی بی گناه در بین سالهای ۵۷ تا ۱۳۸۲ در شهرهای مختلف کشور به دست ایادی آمریکا است. اسامی شهدای این روز به شرح زیر می باشد:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,

علی اصغر بهره مند سوم تیر ماه ۱۳۲۲ در استان گلستان متولد شد و ششم اسفند ماه ۱۳۵۷ در گنبد در حالی که کارگر بود در یک حمله مسلحانه توسط گروهک دموکرات به شهادت رسید.

,

صمد حامی نوبری دوم مهر ماه ۱۳۳۱ در استان آذربایجان شرقی متولد شد و ششم اسفند ماه ۱۳۵۷ در تبریز توسط گروهک تروریستی منافقین ترور شد و به شهادت رسید.

, صمد حامی نوبری دوم مهر ماه ۱۳۳۱ در استان آذربایجان شرقی متولد شد و ششم اسفند ماه ۱۳۵۷ در تبریز توسط گروهک تروریستی منافقین ترور شد و به شهادت رسید.,

محمدباباجانی ۱۷ مهر ماه ۱۳۲۴ در استان کرمانشاه متولد شد و ۶ اسفند ماه ۱۳۵۸ در پاوه در حالی که پاسدار انقلاب بود توسط  گروهک تروریستی منافقین در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

,

غفور سامیه یکم آذر ماه ۱۳۲۸ در استان کرمانشاه متولد شد و ششم اسفند ماه ۱۳۵۸ در پاوه در حالی که پاسدار انقلاب بود در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

, غفور سامیه یکم آذر ماه ۱۳۲۸ در استان کرمانشاه متولد شد و ششم اسفند ماه ۱۳۵۸ در پاوه در حالی که پاسدار انقلاب بود در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.,

محمدحسین امیراحمدی ۲۵ فروردین ماه ۱۳۲۳ در استان تهران متولد شد و ششم اسفند ماه ۱۳۶۰ در میدان بروجردی تهران توسط  اشرار مسلح ترور شد و به شهادت رسید.

,

علی رضایی ۴ خرداد ماه ۱۳۱۱ در استان تهران متولد شد و ششم اسفند ماه ۱۳۶۰ در تهران توسط  گروهک تروریستی منافقین ترور شد و به شهادت رسید.

, علی رضایی ۴ خرداد ماه ۱۳۱۱ در استان تهران متولد شد و ششم اسفند ماه ۱۳۶۰ در تهران توسط  گروهک تروریستی منافقین ترور شد و به شهادت رسید.,

مصطفی رنجبر ۱۰ مهر ماه ۱۳۴۱ در استان مازندران متولد شد و ششم اسفند ماه ۱۳۶۰ در حالی که سرباز وظیفه بود در مهاباد در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

,

محمود ظریف نیا دوم فروردین ماه ۱۳۱۶ در استان تهران متولد شد و ششم اسفند ماه ۱۳۶۰ در تهران توسط  گروهک تروریستی منافقین ترور شد و به شهادت رسید.

, محمود ظریف نیا دوم فروردین ماه ۱۳۱۶ در استان تهران متولد شد و ششم اسفند ماه ۱۳۶۰ در تهران توسط  گروهک تروریستی منافقین ترور شد و به شهادت رسید.,

صمد انتصاری شهرک ۱۰ دی ماه ۱۳۴۲ در استان آذربایجان شرقی متولد شد و ششم اسفند ماه ۱۳۶۱ در سرپلذهاب در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

,

علی برگشاهی دوم خرداد ماه ۱۳۳۸ در استان خراسان متولد شد و ششم اسفند ماه ۱۳۶۲ در مریوان در حالی که سرباز وظیفه بود در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

, علی برگشاهی دوم خرداد ماه ۱۳۳۸ در استان خراسان متولد شد و ششم اسفند ماه ۱۳۶۲ در مریوان در حالی که سرباز وظیفه بود در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.,

محمد خواجه بمی یکم فروردین ماه ۱۳۰۹ در استان کرمان متولد شد و ۲۶ اسفند ماه ۱۳۶۳ در حالی که روحانی بود در بم توسط اشرار مسلح ترور شد و به شهادت رسید.

,

بهرام محمد خیوه ای ۲۱ شهریور ماه ۱۳۴۱ در استان گلستان متولد شد و ششم اسفند ماه ۱۳۶۳ در حالی که سرباز وظیفه بو در خیابان ۵ آذر گرگان در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

, بهرام محمد خیوه ای ۲۱ شهریور ماه ۱۳۴۱ در استان گلستان متولد شد و ششم اسفند ماه ۱۳۶۳ در حالی که سرباز وظیفه بو در خیابان ۵ آذر گرگان در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.,

محمدعلی رحمانی ۱۷ شهریور ماه ۱۳۱۲ در استان خراسان متولد شد و ششم اسفند ماه ۱۳۶۴ در مریوان در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

,

عزیز الله قربانی یکم آذر ماه ۱۳۴۰ در استان آذربایجان غربی متولد شد و ششم اسفند ماه ۱۳۶۴ در مریوان در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

, عزیز الله قربانی یکم آذر ماه ۱۳۴۰ در استان آذربایجان غربی متولد شد و ششم اسفند ماه ۱۳۶۴ در مریوان در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.,

علیرضا افشارنادری ششم آبان ماه ۱۳۴۰ در استان تهران متولد شد و ششم اسفند ماه ۱۳۶۵ در آبادان توسط گروهک تروریستی منافقین ترور شد و به شهادت رسید.

,

حبیب الله درزی رامندی یکم شهریور ماه ۱۳۵۰ در استان قزوین متولد شد و ششم اسفند ماه ۱۳۷۲ در حالی که پاسدار انقلاب بود در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

, حبیب الله درزی رامندی یکم شهریور ماه ۱۳۵۰ در استان قزوین متولد شد و ششم اسفند ماه ۱۳۷۲ در حالی که پاسدار انقلاب بود در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.,

قادر برغش ۲۹ اسفند ماه ۱۳۳۴ در استان آذربایجان غربی متولد شد و ششم اسفند ماه ۱۳۷۲ در سیدآباد اشنویه در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

,

علی رضا پیری ۵ مرداد ماه ۱۳۴۸ متولد شد و ششم اسفند ماه ۱۳۸۲ در زابل بوسیله اشرار مسلح به شهادت رسید.

, علی رضا پیری ۵ مرداد ماه ۱۳۴۸ متولد شد و ششم اسفند ماه ۱۳۸۲ در زابل بوسیله اشرار مسلح به شهادت رسید.,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه