اخبار داغ

وزیر سابق آموزش و پرورش:

دولتی که چهار سال کار کرده نمی تواند بگوید که تقصیر دولت قبلی است

دولتی که چهار سال کار کرده نمی تواند بگوید که تقصیر دولت قبلی است
وزیر سابق آموزش و پرورش به انتقاد از ارجاع مشکلات امروزی به دولت های قبلی توسط دولت فعلی پرداخت و گفت: دولتی که چهار سال کرده نمی تواند بگوید که تقصیر دولت قبلی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا حاجی بابایی در گفت و گو با خبرنگار تهران نیوز در ارتباط با روند عملی فعالیت های جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اظهار داشت: فکری که الان آغاز شده فکر مقدسی هست که همایش آن هم برگزار شد و باید ادامه پیدا کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران نیوز ,

وی ادامه داد: این حرکت باید بر مبنای صداقت و رفاقت و با ایده حفظ نظام و رفع مشکلات عدیده مردم مانند بیکاری، گرانی، فساد، مبارزه با قاچاق و سایر موارد صورت بگیرد و روز به روز پیشرفت کند.

,

تمام مردم ما خواستار رفع مشکلات موجود در جامعه هستند. این جمله را وزیر سابق آموزش و پرورش مطرح و تاکید کرد: اگر واقعا در این مسیر قدم برداریم، می توانیم مشکلات مردم را حل کنیم و رضایت آن ها را هم به دست آوریم.

,

حاجی بابایی در ادامه عنوان کرد: وحدت درست است اما باید محتوا هم داشته باشد. ما باید آن چه که از سیره امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری فوت شده است را به جای خود برگردانیم و عملی کنیم.

,

وی ادامه داد: امروزه در جامعه ما مسائلی همچون ظلم، اشرافی گری، فرصت طلبی و سایر موارد به وجود آمده که در حال نابودکردن انقلاب هستند. فاصله طبقاتی باعث نابودی جامعه می شود.

,

وزیر سابق آموزش و پرورش به انتقاد از ارجاع مشکلات امروزی به دولت های قبلی توسط دولت فعلی پرداخت و ابراز داشت: دولتی که چهار سال کار کرده نمی تواند بگوید که دولت قبلی مقصر است. مردم به شما رای داده اند تا مملکت را درست کنید.

,

حاجی بابایی در پایان در ارتباط با مقایسه اقدامات انجام شده توسط وزیر آموزش و پرورش سابق و فعلی پرداخت و تصریح کرد: از فرهنگی ها بپرسید تا اقدامات انجام شده توسط بنده و وزیر آموزش و پرورش فعلی را مقایسه کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه