اخبار داغ

یادواره شهدای فامنین؛

سوگواری مادر سادات در یادواره 300 شهید فامنین با حضور سردار ربانی

سوگواری مادر سادات در یادواره 300 شهید فامنین با حضور سردار ربانی
یادواره 300 شهید شهرستان فامنین، با حضور سردار ربانی و سردار خلیلی و پدر بزرگوار اولین شهید مدافع حرم رسول خلیلی و مسئولین شهرستان و مردم شهید پرور برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آوای فامنین، مراسم باشکوه یادواره شهدای شهرستان فامنین با حضور سردار ربانی و سردار خلیلی با میزبانی مردم شهید پرور برگزار شد. این یادواره مهمان ویژه و بزرگواری داشت که مجلس را مزین کرده بود. حضور سردار خلیلی پدر اولین شهید مدافع حرم رسول خلیلی جمع زیادی از جوانان را مجذوب کرده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای فامنین,

 

,

حجت الاسلام والمسلمین رضا مصباح حضور مهمانان را در یادواره شهدا خیر مقدم  گفت و بیان کرد: تشکر از تمام کسانی که زحمت جلسات را متقبل شده اند تا با محبت و عشق و با استجابت دعاها، این مراسم باشکوه برگزار شود. شکر گزار نعمت نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم  و از حضور سردار خلیلی تشکر می کنیم و خیر مقدم به سردار ربانی، معاون محترم ستاد عملیاتی کل قوا و برای تمام سرداران دعا می کنیم که تحت اشراف ولایت بمانند.

,

 

,

وی افزود: هیچ قطره خونی در نزد خدا محبوبتر از خون شهید نیست و آنچه که حیات انسان را احیا می کند و ارزش انسان را والا می کند شهید است. شهید از تمام امتحانات به دور است، چرا ؟ همان شمشیری که بالای سر شهید می آید، آن لحظه تمام امتحانات را داده است. از اولین مدافع حرم فامنین که در راه حرم به شهادت رسید و به خاطر موقعیت حساس آن زمان، مظلومانه مراسم گرفته شد.

,

 

,

امام جمعه فامنین ادامه داد: امیدواریم امانتی که در دست ماست حفظ کنیم و در خط ولایت زندگی کنیم و با مرگ با عزت از دنیا برویم.

,

در ادامه سردار مهدی ربانی معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح گفت: شهرستان فامنین که هم اکنون ۱۵ هزار جمعیت دارد، غریب ۳۰۰ شهید در راه انقلاب نثار کرده اند. شهیدانی که همچون ستارگانی مزین این مجلس باشکوه هستند. انقلاب ما به فرموده امام راحل؛ در دوران تاریک و نظام مستبد ستمشاهی چون انفجار نور بود.

,

 

,

وی افزود: انقلابی که دشمنان فکر نمی کردند گسترش حوزه نفوذ آن تا دریای مدیترانه و دریای سرخ باشد و  باورکردنی نبود. انقلاب همواره مورد تهدید بود. تحریم و تهدیدها را در تاریخ انقلاب اگر مرور کنیم، در مقاطع و دوران های مختلف متوجه آن خواهیم شد. قائله هایی که در مرزها به ما تحمیل کردند و از گروه های ضد انقلاب به کشور وارد شده و همزمان تهدیداتی که توسط خوانین و افراد باقی مانده از دوران ستمشاهی وارد می شد.

,

 

,

سردار ربانی ادامه داد: تجربه ای که از تاریخ کوتاه انقلاب داریم غلبه بر تهدیدات دشمن و ناکامی آنها بوده و بستر مقاومت و پیشرفت را مقومتر و مستمر تر کرد. در دورانی که نمی خواستند یک حکومت دینی شکل بگیرد ما ساختار حکومت و قوانین کشور را در قوای سه گانه در سازگارهای لازم اجرا کردیم. دشمن تهدیدات خود را به ما تحمیل کرد و همانا با خواست خداوند این کودتاهای نفوذی ها کشف و خنثی شد.

,

 

,

وی اظهار کرد: در مرزهای کشور که یکی از جنگ های طولانی و پر آسیب به ما تحمیل شد و شهدای عزیزی را تقدیم کردیم. در برابر این شهدا آنچه کسب کردیم اقتدار نظامی بود و از همین نیروهای مردمی فقط در اطاعت از فرمان امام راحل به جبهه ها آمدند و تجهیز و مسلح شدند و در پایان جنگ بزرگتزین دستاورد نظامی را برای ما به ارمغان آوردند. در بعد تجهیزات و امکانات نظامی صاحب تکنولوژی شده و صاحب موشک هایی که تا ۲۰۰۰ متر برد دارد و امروز به تعداد بسیار انبوه به سمت اسرائیل نشانه رفته و با کوچکترین تهدبد شاهد نابودی اسرائیل خواهد شد.

,

 

,

در انتهای یادواره عباس سلیمی مداح و ذاکر اهل بیت علیهم السلام در سوگواری مادر سادات و اندوه ایام فاطمیه مرثیه سرایی کرده و حاضران بر سر و سینه زدند.

,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه