اخبار داغ

هوشنگ محمدی دبیر کمیته کشاورزی؛

نقطه قوت جبهه حضور نیروهای نسل سومی در میان کاندیداهای ریاست جمهوری

نقطه قوت جبهه حضور نیروهای نسل سومی در میان کاندیداهای ریاست جمهوری
هوشنگ محمدی دبیر کمیته کشاورزی در یادداشتی نوشت: جوار بارگاه ملکوتی حضرت امام(ره) بنیانگذار انقلاب کبیر اسلامی شاهد شکوفایی امیدهای فراوانی برای حرکت در مسیر آرمانهای امام راحل بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هوشنگ محمدی دبیر کمیته کشاورزی در یادداشتی نوشت: جوار بارگاه ملکوتی حضرت امام(ره) بنیانگذار انقلاب کبیر اسلامی شاهد شکوفایی امیدهای فراوانی برای حرکت در مسیر آرمانهای امام راحل بود.

مجمع ملی جبهه نیروهای انقلاب اسلامی، نیروهایر با سلایق مختلف اما مومن و معتقد به اصول و آرمانهای انقلاب ودر چارچوب اصول نظام ،در یک هم اندیشی دمکراتیک بزرگی گردهم آورد تا برای سرنوشت جامعه تصمیمات عمومی بگیرند.
این اقدام بار دیگر نشان داد انقلاب بعد 38سال در نیرو سازی و پرورش نیروهای انقلابی الخصوص نسل سومی ها توفیق شایسته ای داشته است.
حضور جوانان و زنان در این مجمع ویژگی بارز آن بود.
نکته بارزتر ان معرفی 21نفر از افراد توانمند در عرصه مهم کشورداری  در قامت ریاست جمهوری است با اهمیت تر از آن حضور  نسل سومی ها در بین کاندیداهای ریاست جمهوری بود.  
این حرکت عظیم مردمی نشان داد  نسل اولی ها و دومی ها با همراهی مردم آماده  تحویل سکان های هدایت نظام به نیروهای انقلابی نسل سومی است.

اعتقاد داریم  نسل سومی ها علاوه بر ریاست جمهوری  در سطح وزرا و استانداران منشا تحولات مهم خواهند شد .
نکته خوشحالی دیگر توجه به نیروهای اقشار مختلف در استانها و  شهرستانها و حضور این عزیزان در مجمع  بود.

ویژگی مهم دیگر این مجمع، ایجاد یک تشکل فراگیر،فراحزبی،مردمی بود بگونه ای که از دهها حزب و جبهه سیاسی حاضر در مجمع،دبیران و شورای مرکزی آنها هیچ شانی برای خود به اعتبار  عضویت در آن حزب و تشکل سیاسی قایل نشدند و خود را به امواج خروشان مردمی و انقلابی جبهه مردمی سپردند.

.
این را باور داریم انقلاب  نیروی انسانی  در قالب های گوناگون و براساس  اخلاق سیاسی و تشکیلاتی نیاز امروز کشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه