اخبار داغ

صحرای قرطمان شهر درچه

کلنگ زنی ۴۰ واحد گلخانه ای در راستای کارآفرینی در شهر درچه

کلنگ زنی ۴۰ واحد گلخانه ای در راستای کارآفرینی در شهر درچه
محمودی: آینده روشنی در جهت رشد بخش گل خانه داری را پیش بینی می کنیم و در بخش خصوصی یکی از بهترین بخش های سرمایه گذاری به حساب می آید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از درچه نیوز:شهردار درچه در حاشیه برگزاری جشنواره گل شب بو در شهر درچه گفت:بیش از ۳۵۰ گلخانه دار در صحرای قرطمان شهر درچه به گل کاری مشغول هستند و سالانه بیش از ۱۱ میلیون کوزه گل شب بو  در این منطقه تولید می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, درچه نیوز,

علی اکبر محمودی در ادامه افزود: خاک و هوای شهر درچه استعداد تولید بهترین گل شب بو در کشور را دارد و می توان این منطقه را  پایتخت تولید گل شب بو تعریف کرد.

,

محمودی گفت: حمایت از تولید گل و در شهر درچه و گل خانه داران منطقه در راستای اشتغال زایی، اقتصاد مقاومتی انجام شده است.

,

وی با اشاره به استفاده از امکانات درون شهری و تبدیل استعدادهای موجود به استعدادهای بالفعل و ایجاد منطقه گردشگری  که به عنوان یک سرمایه برای شهرداری درچه و شهروندان عنوان کرد.

,

شهردار شهر درچه در پاسخ به خبرنگار ما در مورد رشد و پیشرفت این مرکز بین المللی و برنامه های پیش رو گفت: با توجه به برگزاری این جشنواره به عنوان دومین سال متوالی در زمینه واگذاری فضاهای موجود به بخش خصوصی و بهره برداری از فاز دوم پروژه رو به پیشرفت هستیم و بازدید و استقبال خوبی چشمگیر است و امیدواریم با حمایت دولت و پیگیری بخش خصوصی به نقاط چشمگیری در این منطقه برسیم.

,

محمودی با اشاره به کلنگ زنی ۴۰ واحد گلخانه دیگر در صحرای قرطمان درچه افزود: آینده روشنی در جهت رشد این بخش را پیش بینی می کنیم و  سرمایه گذاری در بخش خصوصی کشاورزی که کار آفرین و درونگرا و به عنوان اقتصاد مقاومتی محسوب می شود امروزه یکی از بهترین بخش های سرمایه گذاری به حساب می آید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه