اخبار داغ

فرمانده نیروی انتظامی تنگستان خبر داد:

توقیف محموله سنگین قاچاق برنج در تنگستان

توقیف محموله سنگین قاچاق برنج در تنگستان
سهرابی فرمانده نیروی انتظامی تنگستان گفت: یک دستگاه کمپریسی که حامل 228 کیسه برنج 25 کیلوی بود و با یک عملیات هدفمند و با وجود ممانعت تعداد هشت دستگاه خودرو سبک شوتی توقیف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ جوشن سهرابی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان تنگستان در گفتگو با خبرنگار تنگستان نما اظهار داشت: در حین اجرای طرح عملیاتی در محور کری به دلوار به یک دستگاه خودرو وانت سایپا ضمن داشتن کالای قاچاق توسط پاسگاه انتظامی کری توقیف شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تنگستان نما,

سرهنگ سهرابی افزود: خودرو به مقر دلالت که پس از بازرسی تعداد173 طاقه پارچه کلت و شلوار و فاقد هر گونه مدارک مثبته گمرکی کشف و ظبط گردید و ارزش این کالای قاچاق 2280000000ریال می باشد.

,

, ,

سهرابی فرمانده نیروی انتظامی تنگستان با اشاره به کشف 228 کیسه برنج در محور اهرم و برازجان خاطرنشان کرد: یکی از انبارهای محل دپو در روستای بوالخیر، محموله سنگین تریلی بار گیری شده بود.

,

فرمانده نیروی انتظامی تنگستان اظهار داشت: یک دستگاه کمپریسی در محور  اهرم به برازجان که حامل 228 کیسه برنج 25 کیلوی بود و با یک عملیات هدفمند و با وجود ممانعت تعداد هشت دستگاه خودرو سبک شوتی توقیف شد.

,

وی گفت: تلاش همکاران منجر به کشف یک محموله بزرگ با ارزش 324000000 ریال کشف و ظبط شد و تلاشها برای ناامن کردن فضا و محیط جهت فعالیت قاچقیان با جدید بیشتر ادامه داد.

,

فرمانده نیروی انتظامی تنگستان در پایان گفت: از شهروندان تنگستانی، امام جمعه شهرهای اهرم،  دلوارو رئیس شورای تامین در ماموریتهای که نیروی انتظامی انجام داده به ما کمک کردنده اند  تقدیر و تشکر می کنم.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه