اخبار داغ

فرمانده سپاه درگز:

عزت انقلاب اسلامی، استکبار ستیزی است

عزت انقلاب اسلامی، استکبار ستیزی است
فرمانده سپاه درگز در رزمایش الی بیت‌المقدس گفت: استکبار ستیزی مردم ایران، به جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی عزت داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از درگزخبر، از سوی سپاه ناحیه درگز، رزمایش 2 روزه الی بیت المقدس در منطقه‌ای به وسعت 40 هکتار در محدوده روستای شورکال از توابع بخش مرکزی درگز برگزار شد. در این رزمایش دو گردان سلمان فارسی بخش چاپشلو و مالک اشتر بخش لطف‌آباد شرکت داشتند و طی روزهای پنجشنبه و جمعه 5 و 6 اسفندماه به اجرای مانور‌های مختلف پرداختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , درگزخبر, ، از سوی سپاه ناحیه درگز، رزمایش 2 روزه الی بیت المقدس در منطقه‌ای به وسعت 40 هکتار در محدوده روستای شورکال از توابع بخش مرکزی درگز برگزار شد. در این رزمایش دو گردان سلمان فارسی بخش چاپشلو و مالک اشتر بخش لطف‌آباد شرکت داشتند و طی روزهای پنجشنبه و جمعه 5 و 6 اسفندماه به اجرای مانور‌های مختلف پرداختند.,

سرهنگ محمدرضا غفاری فرمانده سپاه درگز در میدان صبحگاه این رزمایش ضمن تقدیر از حضور بسیجیان گفت: یکی از تاکیدهای مقام معظم رهبری گفتمان‌های حفظ انقلاب اسلامی است.

,

وی افزود: این گفتمان‌ها پایه‌گذاری شده است و لازم است توسط مردم ایران مستحکم شود.

,

وی ادامه داد: امروز با توجه به تهدیدهای استکبار جهانی، دو نگاه تعامل با استکبار و مقاومت در برابر استکبار در داخل کشور وجود دارد.

,

فرمانده سپاه با تاکید به اینکه عزت انقلاب اسلامی، استکبار ستیزی است؛ اذعان داشت: این استکبار ستیزی مردم ایران است که به جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی عزت داده است.

,

وی ادامه داد: دشمن در تمام سطوح تلاش می‌کند تا راه نظام را تغییر دهد و ملت ایران دشمنان خود را فراموش کند.

,

حجت الاسلام حسین ملکی امام جمعه شهرستان درگز نیز با اشاره به اینکه اهل ایمان، چهار اصل اساسی دارند گفت: صبر، مقاومت، ولایت و معنویت چهار ویژگی افراد با ایمان و بسیجی است.

,

وی ادامه داد: استکبار ستیزی، دفاع از مظلومان در سطح جهانی، آزادی فلسطین، پیروی از ولایت فقیه، دوری از زندگی اشرافی همگی در این چهار اصل گنجانده شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه