اخبار داغ

برای ارائه خدمات درایام نوروز؛

9 پایگاه اورژانس در استان لرستان تجهیز شدند

9 پایگاه اورژانس در استان لرستان تجهیز شدند
مشاور راهبردی اورژانس کشور گفت :امسال 9 پایگاه نوروزی برای ارائه خدمات اورژانسی با بالاترین کیفیت در سطح استان لرستان تجهیز شدند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دکتر بهزاد خسروی درحاشیه افتتاح اورژانس هوایی الیگودرز درگفت وگو با هیجار افزود : امسال 9 پایگاه در سطح شهرستانهای  استان لرستان تجهیز شده اند تا خدمات اورژانسی را با بالاترین کیفیت به مسافران نورزوی ارائه دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هیجار,

وی با اشاره به اینکه  58 پایگاه درسطح جاده‌های لرستان فعالیت می کنند  اضافه کرد : تعداد 29 پایگاه هوایی در سطح کشوروجود دارد که از این تعداد سهم استان لرستان  2 پایگاه هوایی است که نسبت به سطح کشور در بالاترین سطح مطلوب قرار دارد.

,

مشاور راهبردی اورژانس کشور بیان کرد : بدلیل مناطق صعب العبور وپهناور بودن این شهرستان جهت امداد رسانی به روستاییان ، پایگاه هوایی در الیگودرز راه اندازی شد و بابررسی هایی انجام شده حداقل  3پایگاه در سال آینده نیز برای خدمات دهی به مردم  راه اندازی می شود.

,

خسروی به ساخت  آشیانه  برای بالگرد اورژانس هوایی در الیگودرز نیز اشاره کرد و گفت : ساخت آشیانه  در دستور کار قرار گرفته است وبا پیگیریهای که انجام شده قطعا در سال 96 آشیانه اورژانس هوایی الیگودرز به بهره برداری خواهد رسید

,

وی اظهار داشت :امسال در سطح استان لرستان بیش از  3 هزار مأموریت انجام شده که از این تعداد 10 هزار مأموریت‌های ترافیکی و مابقی مأموریت‌های غیر ترافیکی بوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه