اخبار داغ

ارزش هایی که قربانی بی تدبیری مسئولین می شوند/شهدای گمنام باز هم گمنام می مانند!

ارزش هایی که قربانی بی تدبیری مسئولین می شوند/شهدای گمنام باز هم گمنام می مانند!
ساخت یادمان شهدای شهر کوشکنار برای ورود دو شهید گمنام همچنان در سایه سکوت وبی مهری برخی مسئولین شهرستان به کندی پیش می رود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پارسیان خبر؛من یک نسل سومی هستم، نه انقلاب را دیده‌ام و نه طعم تیر و تفنگ چشیده‌ام اما تاریخ خون و قیام و فداکاری شهیدان حقی است که هرگز در پرده  فراموشی پنهان نمی ماند چرا که ایران اسلامی امنیت، استقلال، اقتدار و غنای فرهنگی خود را مدیون خون شهیدانی است که در عرصه های مختلف، در نبرد حق و باطل بر زمین ریخته ولی زمین نمانده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پارسیان خبر, پارسیان خبر,

فرهنگ ایثار و شهادت و تاریخ دفاع مقدس گنج عظیمی است که زمینه  تحقق تمدن نوین اسلامی را در عصر بیداد سلطه گران میسر می سازد لکن اقداماتی از قبیل تبلیغ، ترویج و تبیین تفکر شهیدان جز در قالب ایجاد زیرساخت های لازم فراهم نمی گردد که در این بین گلزارهای شهدا که نمادهای استقامت، پایمردی و تجلی فرهنگ ایثار و مقاومت در سرزمین ما هستند و در حالی که هزاران شهید را در دل خود جای داده تند منشأ خیر و برکت در جامعه می باشند.

,

بعد از بازدید مسئول کمیته تفحص شهدای ستاد کل نیروهای مسلح از محل تدفین دو شهید گمنام در شهر کوشکنار از توابع شهرستان پارسیان و اعلام آمادگی این کمیته برای دفن شهدای گرانقدر در فاطمیه دوم، متأسفانه به جز یک یا دو ارگان در شهرستان کسی برای آماده کردن این جایگاه همکاری نمی کند وهمه اقدامات برای برگزاری مراسم تشیع پیکر شهدای گمنام به کندی پیش می رود.

,

 مؤذن نسب، فرمانده سپاه پارسیان در گفتگو با پارسیان خبر،با گلایه از برخی مسئولین شهرستان در همراهی وکمک رسانی به ساخت یادمان شهدای گمنام گفت:در نظام جمهوری اسلامی ایران،سه هزار صندلی با پست های مهم در سه قوه مجریه،مقننه وقضائیه وجود دارد که مسئولان بر روی آن تکیه زده اند و برای استقرار این نظام مقدس 219 هزار شهید تقدیم کرده ایم که به ازای هر صندلی مسئولین، 72 شهید به خاک وخون کشیده شده اند.

,

فرمانده سپاه پارسیان اظهار کرد:شهدا متعلق به سپاه وبسیج نیست بلکه متعلق به آحاد جامعه هستند و مسئول کمیته تفحص شهدا بر منت نهادند تا این شهدای گرانقدر به شهر ودیار ما هدیه شدند هم اکنون جای بسی تعجب است که چرا عده ای یا با سنگ اندازی و عدم همکاری جلوی این اتفاق مهم ومبارک را بگیرند.

,

وی خطاب به برخی از افراد ومسئولین گفت:شهدای گمنام به طور یقین وقطع در شهر کوشکنار خواهند آرمید و بنده وهمکارانم اگر که شده ساعت کاری سازمان را به محل ساخت یادمان می بریم وآن را آماده شهدا می کنیم.

,

مؤذن نسب  ادامه داد:هرچند خاطره ها و نام ارزشمند دوران دفاع مقدس هرگز از یادها فراموش نخواهد شد و چون برگ زرینی در تاریخ کشورمان و جهان ماندگار خواهد ماند ولی باتوجه به گذشت زمان و عوض شدن نسل ها، خداوند متعال چنین مصلحت دانسته که نسل فعلی نیز از فیوضات معنوی شهدای گرانقدر بی بهره نمانند،پس همگان قدر شهدا را بدانیم.

, هرچند خاطره ها و نام ارزشمند دوران دفاع مقدس هرگز از یادها فراموش نخواهد شد و چون برگ زرینی در تاریخ کشورمان و جهان ماندگار خواهد ماند ولی باتوجه به گذشت زمان و عوض شدن نسل ها، خداوند متعال چنین مصلحت دانسته که نسل فعلی نیز از فیوضات معنوی شهدای گرانقدر بی بهره نمانند،پس همگان قدر شهدا را بدانیم.,

فرمانده سپاه پارسیان خاطرنشان کرد:تشییع پیکر ومطهر چهار شهید گمنام در شهر کوشکنار روز چهارشنبه 11 اسفند و چهواز روز پنج شنبه 12 اسفند خواهد بود.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه