اخبار داغ

اپراتور خوزستان روی خط تلفن همراه ماکو

اپراتور خوزستان روی خط تلفن همراه ماکو
قطعی چند روزه تلفن های همراه در ماکو باعث لنگ ماندن کار مردم و اتفاقات عجیب شد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرزداران ، اینترنت و خط تلفن های همراه ماکو به علت نامعلومی از روز سه شنبه مورخه 03/12/95 قطع شد و این به صورتی بود که کلاً انتن دهی تلفن های همراه به صفر رسید .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرزداران,

این مسئله  تا یک روز ادامه داشت و پس از وصل مشکلی که پیش امد این بود که تا چند روز امکان تماس با تلفن همراه به 50 درصد کاهش یافت که ارتباط با زحمت فراوان  انجام میشد و اتفاق عجیبی که پیش امده ، این که اپراتور خوزستان روی بعضی از تلفن های همراه شهرستان ماکو انتن دهی دارد .

,

با گذشت سه روز از این اتفاق همچنان اینترنت تلفن های همراه روی G یا E قراار دارد و همچنان برقراری تماس با تلفن های همراه مشکل می باشد و هنوز هم اپراتور خوزستان روی بعضی از تلفن های همراه انتن دهی دارد  .

,

این مشکلات در صورتی می باشد که تعدادی از افراد علت این مشکل را نصب دکل مخابراتی میدانند و شایعاتی که وجود دارد این است که قسمتی از مخابرات ماکو را به علت گسترش خط اینترنت حفاری کرده اند .

,

 

,

اما سوالی که مطرح است این است که اگر مشکل از مخابرات می باشد چرا خط تلفن و اینترنت مخابرات برقرار می باشد یا  اگر مشکل نصب دکل می باشد ، عملیات نصب دکل چند روز طول میکشد و اتفاق عجیب اینکه علت انتن دهی اپراتور خوزستان در ماکو چیست ؟ ایا این مشکل باعث هزینه اضافی رومینگ نمی شود ؟؟؟!!

,

متاسفانه در این چند روز مخابرات ماکو هیچگونه اطلاعاتی در مورد مشکل پیش امده به مردم ارائه نکرده است .

,

 

,

, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه