اخبار داغ

رئیس پلیس راهور ابوموسی؛

همیاران پلیس بازوی توانمند و همکار پلیس در ایجاد انضباط ترافیکی

همیاران پلیس بازوی توانمند و همکار پلیس در ایجاد انضباط ترافیکی
رئیس پلیس راهور شهرستان ابوموسی گفت: همیاران پلیس بازوی توانمند و همکار پلیس در ایجاد انضباط ترافیکی و فرهنگ سازی قوانین راهنمایی و رانندگی در جامعه هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافذ آنلاین،جعفر شریف زاده رئیس پلیس راهور شهرستان ابوموسی گفت: همیاران پلیس بازوی توانمند پلیس در کاهش حوادث و تلفات جاده ای هستند که تاکنون توانسته اند بخش عظیمی از فرهنگ سازی رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را در جامعه نهادینه کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , نافذ آنلاین, ،,

شریف زاده افزود: دانش آموزان عضو طرح همیاران پلیس با دریافت آموزش های لازم و شرکت در دوره های عملی، با قوانین راهنمایی و رانندگی آشنا می شوند تا در هنگام سفرهای نوروزی بتوانند موارد تخلف را به خانواده ها بازگو و از بروز حوادث جاده ای جلوگیری کنند.

,

وی عنوان کرد: در طول سال تحصیلی پلیس راهور شهرستان با حضور در مدارس و آموزشگاه های مختلف، مقررات راهنمایی و رانندگی را به دانش آموزان یاد می دهند تا این آموزش ها توسط دانش آموزان به خانواده ها منتقل شود.

,

رئیس پلیس راهور ابوموسی بیان کرد: در طرح همیار پلیس 9 تخلف حادثه ساز شامل سرعت غیر مجاز، سبقت غیرمجاز، حرکت مارپیچ، صحبت با تلفن همراه، صحبت با دیگران، رانندگی در خستگی و خواب آلودگی، نبستن کمربندایمنی، خوردن مواد خوراکی و بی توجهی به تابلوها و چرا غ های ایمنی به دانش آموزان آموزش داده می شود.

,

شریف زاده تصریح کرد: اجرای طرح همیار پلیس یکی از راه های عملی در نهادینه کردن فرهنگ ترافیک در جامعه محسوب می شود که توانسته تا حد قابل توجهی حوادث و تلفات جاده ای را کاهش دهد.

,

وی با بیان نقش آموزش به عنوان ارزانترین و مؤثرترین روش برای کاهش حوادث و آگاهی دادن به مردم،گفت: تجربه ثابت کرده مشارکت دانش آموزان به عنوان همیار پلیس نقش بسزایی درارتقاء فرهنگ ترافیک دارد و این دانش آموزان سفیران فرهنگی خوبی برای پلیس هستند و با انتقال فرهنگ درست ترافیک و رانندگی نقش بسیار مهمی در انضباط ترافیکی و کاهش تصادفات دارند.

,

رئیس پلیس راهور ابوموسی خاطر نشان کرد: طرح همیار پلیس با هدف فرهنگ سازی و ارتقای سطح انضباط اجتماعی و کاهش ضایعات حاصل ازسوانح رانندگی، با همکاری پلیس راهور و مدیران مدارس و دانش آموزان به اجرا در آمده است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه