اخبار داغ

نماز جمعه شهرستانهای همدان

دولت های منطقه فریب قدرت های شیطانی را نخورید/مرز جغرافیایی در اسلام معنا ندارد/ مردم دنیا نیز از زورگویی ابرقدرتان خسته شده اند

دولت های منطقه فریب قدرت های شیطانی را نخورید/مرز جغرافیایی در اسلام معنا ندارد/ مردم دنیا نیز از زورگویی ابرقدرتان خسته شده اند
آئین وحدت بخش و عبادی سیاسی نماز جمعه در شهرستانهای مختلف استان همدان اقامه شد و خطبای نماز جمعه به بیان مسائل مهم داخلی ، ملی و بین المللی پرداختند که در ادامه به گزیده ای از این سخنان اشاره می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، خطبه های ایراد شده در نمازجمعه های این هفته استان همدان به شرح زیر می باشد؛  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع, ,  ,

همدان 

, همدان , ,

دولت های منطقه فریب آمریکا و قدرت های شیطانی را نخورید

,

 حجت الاسلام والمسلمین سید هاشم موسوی در خطبه های آئین وحدت بخش این هفته نمازجمعه همدان اظهار داشت : جوی که در آمریکا ایجاد شده، علائم زیر و رو شدن آن است.

,

وی بیان داشت: دولت های منطقه اخیرا برای ایران شاخ و شانه میکشند ایران را آشوبگر و  تروریست اعلام میکنند خیلی باید نفهم باشد کسی که چنین حرفی بزند.

,

موسوی ادامه داد: عراق را نابود کردند، سوریه را نابود کردند چه کسی این کارها را کرد شما بودید یا ما؟

,

امام جمعه موقت همدان افزود: خط و نشان را برای خود بکشید ، شما هم نابود خواهید شد شما میخواهید امپراطور منطقه شوید اما این آرزو را باید به گور ببرید.

,

وى خاطرنشان کرد: تذکر میدهم فریب آمریکا و قدرت های شیطانی را نخورید گذشته را نگاه کنید آمریکا با نورچشمان خود چه کرد؟

,

وی تصریح کرد: صدام مورد اعتماد آمریکا بود، چه گلی بر سرش گذاشت؟

,

موسوی در ادامه با  بیان تأکید سوره بقره بر اهمیت نماز بیان داشت: یکی از علائم و نشانه های مومن اقامه نماز است، نماز با تمام شرایط و آداب در رأس همه اعمال انسان است.

,

وی اظهار داشت: نماز سکوی پرواز است و انسان را بالا می برد،نماز کفاره گناهان است البته گناهان صغیره به شرطی که از گناه کبیره توبه کرده باشیم.

,

 

,  ,

ملایر

, ملایر, , ,

 

,  ,

همه مسلمانان نسبت به قبله اول مسلمین مسئول هستند

,

حجت الاسلام و المسلمین محمد باقر برقراری در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه ملایر در مسجد جامع این شهر  در خصوص برگزاری همایش انتفاضه سوم فلسطین در تهران بیان کرد: در اسلام مرز جغرافیایی وجود نداشته و همه مسلمانان نسبت به قبله اول مسلمین مسئول هستند.

,

امام جمعه ملایر ضمن بیان ویژگی های حضرت زهرا (س) اظهار داشت: زندگی حضرت فاطمه(س) بهترین الگو برای زندگی همه مردم است و در روز شهادت این بانوی والا مقام مجالس عزاداری با شکوه در مساجد و تکایا برگزار شود.

,

وی با اشاره به روز تربیت اسلامی و امور تربیتی در روز 8 اسفند بیان کرد: مسئله تربیت انسان ها از مهترین مسائل در اسلام و خلقت انسان بوده و باید هر چه بیشتر به آن توجه شود.

,

حجت الاسلام برقراری با اشاره به تذکر رهبری نسبت به مشکل خوزستان عنوان کرد: وقتی مقام معظم رهبری مسئله ای را بیان می کنند نیاز به توجه بیشتر دارد .

,

وی با اشاره به حواشی پیش آمده در مراسم سخنرانی رئیس سازمان محیط زیست بیان کرد: بعضی ها حضور جوانان را برنتابیدند و این مسئله جای نگرانی نبوده و در حضور رئیس جمهور دانشجویان انتقاد خود را بیان کردند.

,

وی افزود: اگر انتقاد محترمانه باشد سازنده است و از افتخارات نظام اسلامی ازادی بیان است.

,

 

,

 

,  ,

بهار

, بهار, , ,

 

,  ,

تاکید رهبر معظم انقلاب بر ادامه مقاومت

,

امام جمعه شهر بهار در خطبه های نماز جمعه به برگزاری کنفرانس حمایت از انتفاضه و سخنان رهبری در این کنفرانس اشاره کرد و گفت: انعکاس سخنان رهبر معظم انقلاب در تاکید بر ادامه مقاومت ، در سراسر دنیا نشان از تشنگی مردم جهان بر این موضوع است و نشان می دهد که مردم دنیا نیز از زورگویی ابرقدرتان خسته شده اند و به دنبال رهایی از زروگویی ابرقدرتان هستند.

,

حجت الاسلام حاتم نیا در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به پیش رو بودن فاطمیه دوم و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا، آن حضرت را نمونه کامل ولایت مداری خواند که جان خود را فدای ولی و امام زمان خویش کرد.

,

همچنین حجت الاسلام حاتم نیا بر حضور مداوم فرهنگیان در نماز جمعه تاکید کرد و گفت: از آنجا که معلمین و فرهنگیان نقش بسزایی در تربیت دانش آموزان داشته و الگوی آنها هستند باید به طور مستمر در نمازهای جمعه شرکت کنند تا دانش آموزان نیز از آنها تبعیت کنند.

,

 

,  ,

اسدآباد

, اسدآباد, , ,

 

,  ,

مسئولان پاسخگوی اقدام و عمل خود باشند.

,

حجت‌الاسلام سید موسی حسینی‌مجد در خطبه‌های نماز جمعه اسدآباد اظهار داشت :  در ششمین سالی هستیم که رهبر انقلاب به بحث اقتصاد مقاومتی پرداخته و نیاز است که مسئولان پاسخگوی اقدام و عمل خود باشند.

,

وی با اشاره به سالروز تأسیس نهاد امور تربیتی در هشتم اسفند، گفت: تربیت در جامعه اسلامی کار بااهمیت و مهمی است که در دین اسلام نیز بر آن تأکید شده است.

,

حسینی مجد با اشاره به وجود فضای مجازی و ماهواره در سطح جامعه، گفت: این ابزار همانند چاقویی است که هم می‌توان از آن استفاده صحیح و ناصحیح داشت و البته استفاده صحیح از آن نیاز به فرهنگ‌سازی دارد.

,

امام‌جمعه اسدآباد با اشاره به آمار بالای طلاق در جامعه، گفت: دلیل اینکه بسیاری از زنان خانه‌دار که نیاز علمی به این شبکه‌های اجتماعی ندارند، خود را با این ابزار مشغول کرده‌اند و گاها" از تربیت فرزندان و رسیدگی به همسرانشان غافل هستند و این امر نیاز به مدیریت دارد.

,

وی خاطرنشان کرد: 9 اسفند سالروز حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان است که گفت: نباید این روز تنها در حد شعار باقی باشد بلکه باید با حمایت از مصرف‌کننده اجناس استاندارد، سالم و با گارانتی در اختیار آنان قرار گیرد.

,

حسینی‌مجد در پایان سخنانش حضور رهبر انقلاب در کنفرانس انتفاضه فلسطین را حمایت از مقاومت و مظلومان عالم خواند.

,

 

,

 

,  ,

نهاوند

, نهاوند, , ,

 

,  ,

انقلاب اسلامی 38 سال آمریکا را تحقیر کرده است

,

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه‌های نماز جمعه نهاوند گفت: حضور در انتخابات بسیار مهم است و نقشه‌های دشمنان انقلاب اسلامی را ناامید می‌کند و مردم با حضور خود بار دیگر پایبندی به آرمان‌های انقلاب اسلامی نشان می‌دهند.

,

وی اظهار داشت: ایران اسلامی 38 سال است که امریکا را تحقیر کرده است و در مقابل تهدیدات آمریکا باقدرت ایستاده است و به راه خود بااقتدار ادامه می‌دهد.

,

مغیثی در بخش دیگری از سخنانش گفت: همایش حمایت از انتفاضه فلسطین که در ایران برگزار شد بار دیگر نشان داد که موضوع فلسطین همچنان مسئله اول جهان اسلامی است.

,

امام‌جمعه نهاوند افزود: در این همایش رهبر معظم انقلاب صحبت‌های بسیار مهمی در مورد انتفاضه مردم فلسطین ایراد فرمودند.

,

وی اظهار داشت: این همایش با حضور چندین کشور از سراسر جهان برگزار شد و باعث خشم صهیونیست‌ها و حامیان انها شد.

,

 

,

 

,  ,

فامنین

, فامنین, , ,

 

,  ,

واردات کالاهای بی خاصیت نمی تواند به رفع مشکلات مردم کمک کند

,

امام جمعه فامنین در خطبه های نماز جمعه این شهر اظهار داشت : افرادی که در جامعه مسئولیت هایی دارند باید برای تأمین معیشت مردم باید تلاش کنند .

,

حجت الاسلام مصباح با بیان این که وارد کردن محصولاتی که غیر ضروری بوده ضربه زیادی به اقتصاد کشور می زند افزود: واردات بی ارزش و بی خاصیت نمی تواند به رفع مشکلات مردم کمک کند .

,

وی اظهار کرد: چطور به مسائل اقتصادی توجه می شود ؟ آیا نظارت ها صوری بوده و تروریست ها با یک نیرویی اقتصاد ایران را فلج می کنند. باید مراقب بود که مردم از انقلاب زده نشوند و فکر و دغدغه ی ما فقط چهار سال مسئولیت نباشد.

,

امام جمعه فامنین با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در حمایت از انتفاضه فلسطین خاطر نشان کرد: انتفاضه ی فلسطین به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حمایت شما مردم است.

,

مصباح با اشاره به ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا(س) نیز گفت :  با توسل و احترام  به حضرت زهرا(س)  در ایام فاطمیه ارادت خود را به ایشان نشان داده و مراسم ها نیز باید در شأن و مقام والای دخت نبی(ص) برگزار شود .

,

وی در ادامه ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی گفت: اگر انسان می خواهد زندگی اش بر اساس تقوا باشد، باید از نماز کمک بگیرد و با نماز است که انسان رستگار می شود و اگر در او اخلاص باشد. باید در لحظه لحظه ی کارهایش علت غایی داشته باشد و اگر در اعمال حج و زکات و امر به معروف و هر عملی نیت خدایی نداشته باشد کاری صورت نگرفته است.

,

 

,  ,

رزن

, رزن, , ,

 

,  ,

 

,

فرمایشات رهبری نسبت به مسئله فلسطین  بسیار دقیق و بجا بود.

,

امام جمعه رزن در خطبه های نماز جمعه این شهر اظهار داشتمقام معظم رهبری این داستان فلسطین را غصه ای بسیار پر غصه دانستند و مسئله نوار غزه و فلسطین امروز داغ جانگداز است.

,

حجت الاسلام مولازاده ادامه داد:فرمایشات مسئولین و در راس آن رهبری در کنفرانس توانست روح تازه ای را در مقاومت و انتفاضه بدمد.

,

امام جمعه شهرستان رزن  با بیان تشکر خود از سفر رئیس جمهور به خوزستان تاکید کرد:کاش مسئولین ما دو سه ماه قبل بفکرخوزستان می افتادند واقعا وضعیت خوزستان بسیار ناراحت کننده است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه