اخبار داغ

مسابقات طناب کشی یادمان شهدای آتش نشان در کاشمر برگزار شد

مسابقات طناب کشی یادمان شهدای آتش نشان در کاشمر برگزار شد
یک دوره مسابقات جذاب و پرهیجان طناب کشی با شرکت تیم هایی از شهر و روستاهای بخش مرکزی و بخش کوهسرخ کاشمر به یادبود شهدای آتش نشان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کاشمربصیر به همت هیأت انجمن های ورزشی شهرستان کاشمر با همکاری هیأت ورزش های همگانی و هیأت ورزش های روستایی و بومی محلی، مسابقات طناب کشی یادمان شهدای دریادل آتش نشان امروز در سالن ورزشی شهید چمران کاشمر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاشمربصیر,

هادی امینی رئیس هیأت انجمن های ورزشی کاشمر در حاشیه برگزاری این مسابقات در گفتگو با کاشمربصیر اظهار کرد: این دوره از مسابقات به منظور یادمان شهدای دریادل آتش نشانی و با شعار «ورزش  طناب کشی، تلاش جمعی برای رسیدن به موفقیت» برگزار شد.

,

وی افزود: در ابتدای این مسابقات، بعد از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و سرود جمهوری اسلامی ایران، یک دقیقه سکوت به احترام شهدای آتش نشان پلاسکو انجام شد و سپس قوانین مسابقات جهت اطلاع ورزشکاران بیان گردید.

,

امینی خاطرنشان کرد: بعد از برگزاری مسابقه در بین تیم های شرکت کننده و بعد از کشش های سخت و نفس گیر، تیم شهدای روستای فدافن به مقام قهرمانی دست پیدا کرد.

,

وی ادامه داد: همچنین تیم روستای ایور از بخش کوهسرخ در فینال با واگذاری بازی به تیم شهدای روستای فدافن به مقام نایب قهرمانی رسید و تیم های شهرک صنعتی و شهدای آتش نشانی به طور مشترک موفق به کسب مقام سوم شدند.

,

رییس هیأت انجمن های ورزشی کاشمر خاطرنشان کرد: همچنین تیم شهدای آتش نشانی به عنوان تیم اخلاق معرفی و جام اخلاق به ریاست واحد آتش نشانی شهرستان کاشمر، آقای امیر نژاد رحیم اهدا و توسط ریاست اداره ورزش از ایشان تقدیر به عمل آمد.

,

امینی همچنین تصریح کرد: داوری این دوره از مسابقات را آقایان یوسف پور، جعفرنژاد و صادق نژاد بر عهده داشتند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه