اخبار داغ

مسئول واحددرآمد و اصناف شهرداری رودبار:

دریافت عوارض مهمترین منابع تامین مالی شهرداری رودبار است

دریافت عوارض مهمترین منابع تامین مالی شهرداری رودبار است
مسئول واحددرآمد و اصناف شهرداری رودبار، گفت: دریافت عوارض از مهمترین منابع تامین مالی شهرداری رودبار به منظور اجرای طرح های مختلف عمرانی، زیرساختی و خدماتی در سطح شهر می باشد که در این راستا شهروندان از جمله مجموعه های مهم شکل دهنده منبع مالی مستمر شهرداری محسوب می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زیتون خبر، علی سیاهی مسئول واحددرآمد و اصناف شهرداری رودبار اظهار داشت: برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری که به عنوان یکی از نیازهای اجتماعی شهروندان تلقی می گردد، از جمله وظایف شهرداری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زیتون خبر, زیتون خبر,

وی با بیان اینکه اساس خدمتگذاری در شهرداری رودبار، برپایه شهروند مداری استوار است، ادامه داد: با مهندسی مجدد در ارائه خدمات به شیوه نوین و استفاده از پرداخت های الکترونیکی در کاهش مدت زمان خدمات دهی و افزایش کیفیت به شهروندان در دستور کار است.

,

مسئول واحد درآمد واصناف شهرداری رودبار بیان داشت: الگوی کنونی تأمین منابع درآمدی توسط شهردار رودبار اقتصاد شهری را در بر داشته است ودر رویکرد نوین اقتصاد شهری، در دوره ی جدید نسبت به گذشته مباحث نوینی پا به عرصه تئوری و اجرا گذاشته شده است.

,

 سیاهی افزود: شناسایی ساز و کارهای ارتقا و بهبود منابع پایدار برای تأمین هزینه ها در حوزه مدیریت شهری از جمله اهداف است.

,

وی اظهار داشت: اهمیت جذب سرمایه‌گذار و مشارکت اقتصادی در اقتصاد شهری به اندازه‌ای به وجود آمده است که مدیریت مشارکت‌های اقتصادی در شهرداری‌ و اقدام جذب بخش خصوصی به نحو احسن در حال عملیاتی شدن است

,

مسئول واحد درآمد واصناف شهرداری رودبار، تامین درآمدهای پایدار برای شهرداری را مهم ارزیابی کرد و تحقق این مهم را از اولویت های کاری مجموعه شهرداری ها خواند و افزود: دریافت عوارض از مهمترین منابع تامین مالی شهرداری رودبار به منظور اجرای طرح های مختلف عمرانی، زیرساختی و خدماتی در سطح شهر می باشد که در این راستا شهروندان از جمله مجموعه های مهم شکل دهنده منبع مالی مستمر شهرداری محسوب می شوند.

,

سیاهی خروجی حاصل از تعامل بین شهروندان و شهرداری را متعلق به مردم دانست و افزود: این مهم اهمیت همکاری و وحدت رویه را دو چندان می کند.

,

وی از شهروندان رودبار خواست: نسبت به پرداخت عوارض خود در زمان مقرر اقدام کنند تا یاری رسان شهرداری در اجرای به موقع برنامه های عمرانی و آبادانی شهر باشند.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه