اخبار داغ

با حضور وزیر بهداشت؛

کلینیک فوق تخصصی مهدیشهر افتتاح شد

کلینیک فوق تخصصی مهدیشهر افتتاح شد
کلینیک تخصصی و فوق تخصصی دانشگاه در شهرستان مهدیشهر با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به  نقل از خبرنگار نیزوا، قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه سفر خود به استان سمنان، به همراه استاندار سمنان، نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان و جمع دیگری از مسئولین در شهرستان مهدیشهر حضور یافت و کلینیک تخصصی و فوق تخصصی این شهرستان را افتتاح کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیزوا,

کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی دانشگاه در شهرستان مهدیشهر با زیر بنای 750 متر مربع و در دو طبقه در زمینی که توسط خیر مهدیشهری اهدا شد، احداث شده است.

,

دکتر منتظری رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهدیشهر در حاشیه افتتاح این کلینیک در گفتگو با خبرنگار نیزوا، اظهار کرد: کلینیک تخصصی و فوق تخصصی مهدیشهر با اعتباری بالغ بر 1 میلیارد و 200 میلیون تومان احداث شده که 2 میلیارد و 800 میلیون  تومان دیگر برای تجهیز کامل آن مورد نیاز است.

,

وی تصریح کرد: این کلینیک در حال حاضر با ویزیت پزشکان فعال است و به مرور فعالیت های تخصصی پزشکی درمانی در این کلینیک فعال خواهد شد.

,

بازدید از بیمارستان در حال احداث 85 تختخوابی مهدیشهر از دیگر برنامه های سفر وزیر بهداشت و هیئت همراه به شهرستان مهدیشهر است.

,

به گزارش نیزوا، قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت به منظور افتتاح و کلنگ زنی 90 طرح بهداشتی و درمانی در شهرستان های مختلف استان سمنان به این استان سفر کرده بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه