اخبار داغ

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان کیار در آستانه سالروز تاسیس این نهاد:

همه ی توانمان برای حمایت از محرومان را به کار گرفته ایم

همه ی توانمان برای حمایت از محرومان را به کار گرفته ایم
رئیس کمیته امداد امام خمینی رضوان الله تعالی علیه شهرستان کیار در آستانه 14اسفند سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی با دستور بنیانگزار انقلاب اسلامی ایران گزارش در خصوص عملکرد اداره متبوع خود در جمع نمازگزاران جمعه شلمزار ارائه داد.
[

گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل ازکیار بیدار "زحمتکش" پس از تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها گفت:بر اساس فرمایشات حضرت امام خمینی قدس سره الشریف که فرمودند: " رسیدگی به امور محرومان باید در راس قرار گیرد" کمیته امداد امام خمینی در 14اسفند ماه 1358تاسیس شد و از همان زمان تا کنون کار خدمات رسانی به محرومان و حمایت از مستضعفان را انجام می دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کیار بیدار,


زحمتکش گفت: ۴۴سرفصل کاری برای کمیته امداد امام خمینی مشخص شده است که کمیته امداد امام خمینی شهرستان کیار هم بر اساس سیاست های کلان سازمان مرکزی و همچنین نیازهای بومی شهرستان کیار در حال انجام وظایف محوله است.
وی به چرداخت مبلغ ۱۶ میلیارد ریال کمک به محرومان اشاره کرد و گفت: این کمک تحت عنوان مستمری، حق از کار افتادگی و ....به واجدان شرایط پرداخت شده است.

,
,
,


ریس کمیته امداد امام خمینی  شلمزار در ادامه گفت: ایجاد شغل با مبلغی بالغ بر ۱۵میلیارد ریال دیگر فعالیت کمیته امداد امام خمینی رضوان الله تعالی علیه است که در سال 1395صورت گرفته است.

,
,


زحمتکش به پرداخت مبلغ  ۱۶۰ میلیون ریال جهت آموزش افراد فاقد مهارت اشاره کرد و گفت: جهت توانمد سازی افراد جویای کار و فاقد مهارت کلاس هایی با همکاری نهادهای ذی صلاح همچون فنی و حرفه ای، جهاد دانشگاهی برگزار شد و کسانی که از حداقل توانایی های انجام شغل برخوردار بودند اما مهارت نداشتند آموزش های لازم را فرا گرفتند.

,
,


وی در خصوص احداث مسکن و همچنین انجام تعمیرات منازل محرومان هم گفت: ۷۰۰میلیون تومان از محل اعتبارات عمرانی این کمیته صرف  احداث منزل جدید و تعمیرات منازل خانوار های تحت پوشش این نهاد شده است.

,
,


"زحمتکش به همکاری کمیته امداد امام خمینی شهرستان کیار با بیمه تامین اجتماعی نیز اشره داشت و گفت: همکاری کمیته امداد امام خمینی شهرستان کیار با تامین اجتماعی باعث شد تعداد ۴۸خانوار که از تسهیلات اشتغال زای این نهاد برخوردار شدند تحت حمایت بیمه تامین اجتماعی قرار گیرند و از پوشش این نهاد خارج شوند.

,
,


وی در خصوص حمایت کمیته امداد امام خمینی شهرستان کیار در خصوص حمایت از ایتام نیز گفت:از محل کمک های حامیان ایتام توانستیم میبلغ 370میلیومن تومان با ایتام تحت حمایت و پوشش کمیته امداد به صورت های مختلف اهدا نماییم.

,
,


رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان کیار در پایان به تاسیس ستاد زکات شهرستان کیار اشاره کرد و گفت: ریاست ستاد زکات شهرستان کیار برعهده امام جمعه شهرستان است و دبیر خانه آن در کمیته امداد امام خمینی شهرستان کیار قرار دارد.

,
,


زحمتکش در خصوص زکات و با اشاره به آیه 60سوره مبارکه توبه خاطر نشان کرد: پرداخت زکات نه تنها انجام واجب الهی است که باعث خیر و برکات هم در زندگی دنیوی و هم در زندگی اخروی می شود.

,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه